פורום לימודי וטרינריה

בהנהלת: ד"ר אריק אלחלל  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת פורום לימודי וטרינריה הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודי וטרינריה בארץ ובחו"ל ,לספק מידע אודות דרישות קבלה,תכני לימודים והשתלבות בשוק העבודה.
 
ד"ר אריק אלחלל

הפורום מנוהל על ידי ד"ר אריק אלחלל,רופא וטרינר ונציג הפקולטה לרפואה וטרינרית בברנו-צ'כיה.

 
מעיין | 10:13  03/09/09
שלום אריק, ברצוני ללמוד לימודי וטרינריה ברחובות ורציתי לדעת: כמה ימים בשבוע לומד סטודנט לוטרינריה ברחובות? בנוסף בעניין השכר לוטרינרים- טענת כי ממקצוע הוטרינריה לא מתעשרים, אבל להערכתך מהו השכר הממוצע של הוטרינר? אולם לפני תחילת הלימודים ענין השכר לא נראה כ"כ רלוונטי אך זה מאוד חשוב לדעת מהו השכר שתקבל בתמורה להשקעתך רבת השנים. במידה ומקצוע הוטרינריה אינו משתלם באותן כמות השנים שלומדים וטרינריה אפשר להשקיע בלימודי מקצוע אחר שיניב פירות...
טלית | 17:44  15/12/09
הלימודים בשנים א-ג הם 5 ימים מלאים בשבוע. בשנה ד הסטודנטים עובדים בבית החולים ולרוב השבועות עמוסים עוד יותר. אני לא יודעת אם אפשר לדבר על שכר ממוצע לוטרינר. מקצוע הוטרינריה הוא מגוון מאוד: חלק עובדים עם פרות דרך החקלאית, חלק עם סוסים, חלק במעבדות, חלק בפיקוח וחלק אחר עם חיות קטנות. כל אחד מהם מרוויח שכר אחר. בגדול, אם את מחפשת להרוויח כסף תוכלי לבחור מקצוע לימודים אחר שבו תוכלי להרוויח יותר כסף בפחות זמן.
סגור