פורום לימודי וטרינריה

בהנהלת: ד"ר אריק אלחלל  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת פורום לימודי וטרינריה הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודי וטרינריה בארץ ובחו"ל ,לספק מידע אודות דרישות קבלה,תכני לימודים והשתלבות בשוק העבודה.
 
ד"ר אריק אלחלל

הפורום מנוהל על ידי ד"ר אריק אלחלל,רופא וטרינר ונציג הפקולטה לרפואה וטרינרית בברנו-צ'כיה.

 
מאיה | 21:02  13/03/10
שלום, אני בת 27, בוגרת הטכניון בהנדסת תעשייה וניהול בהצטיינות. אני שוקלת ללכת לכיוון שונה ממה שלמדתי והייתי רוצה לדעת מה הן אופציות לימודי הווטרינריה שיש כיום: 1. בארץ- איפה ניתן ללמוד? איזה תואר ראשון יש לעשות כדי להתקבל ללימודי תואר שני בוטרינריה? האם פסיכומטרי של 595 מספיק (שמעתי שדורשים ציון גבוה)? האם התואר הראשון יכול לעזור במידה והפסיכומטרי לא מספיק ? 2. בחו"ל- איפה ניתן ללמוד ובאיזה שפה? האם יש מקומות שאתה ממליץ? כמה זמן לפני צריך להגיש מועמדות? איך מתחילים תהליך? האם נתן ללמוד בארה"ב?
שלום מאיה את התשובות לשאלותייך לגבי לימודים בארץ תוכלי למצוא באתר ביה"ס לווטרינירה של הפקולטה לחקלאות ב http://ksvm.agri.huji.ac.il/index.php לגבי לימודים בחו"ל-ברוב המקומות החלה ההרשמה לשנה"ל הקרובה דרך הנציגים השונים. מכיון שאני מייצג את ביה"ס לווטרינריה של צ'כיה, אני אמנע מלהמליץ על בית ספר כזה או אחר. ישנם מספר דרכים לבדוק באיזה בי"ס כדאי לבחור אותם פרטתי מס' פעמים בפורום זה. במידה ותרצי לקבל ייעוץ נוסף, את מוזמנת ליצור עימי קשר במייל. בהצלחה.
סגור