פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
לי | 10:05  10/03/09
הבנתי שכל שנה מתפרסם סף שונה לזימונים למו"ר, הבעיה היא שהסף הזה מפורסם באוניברסיטאות אך הוא רלוונטי אך ורק ללא- עתודאים. אז מה עתודאים עושים, איך אני יודעת לכמה פסיכומטרי עליי לשאוף (ממוצע הבגרויות שלי הוא 110.5) אם אני מעוניינת להשתלב בעתודה רפואית (מהצבא כמובן). ברור שאני צריכה לשאוף לכמה שיותר, אך אני רוצה לדעת מהם הסיכויים שלי להתקבל השנה. שאלתי היא כזו: יש איזשהו חישוב מיוחד לחבר'ה העתודאים? והאם זה נכון שמקלים עליהם בספים באופן משמעותי? (אם מישהו יכול לתת דוגמא זה יעזור). אשמח אם עתודאים יענו לי וגם חבר'ה לא עתודאים שיודעים את התשובה לשאלה... תודה רבה לעונים...
ד"ר כהן | 08:10  11/03/09
שלום מכיוון שהרף, כפי שציינת, משתנה משנה לשנה על פי הביקוש. והביקוש משתנה משנה לשנה על פי הצעות הצבא (שהיום אטרקטיביות יותר מבעבר) רצוי לברר את העניין ישירות מול האוניברסיטאות, בפתח ההרשמה לשנה האקדמית הרלוונטית.
סגור