פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
הודיה | 14:15  22/03/09
rputvהגשתי מועמדות לרפואה לב"ש וקיבלתי זימון לראיונות. הבעיה שלי היא שאני לא יודעת מה לומר בראיון לגבי הסיבה שבגללה לא התגייסתי לצבא. האמת היא שהיו לי הפרעות אכילה באותה תקופה, אבל אני פוחדת שאם אני אומר את זה אין לי בכלל סיכוי. באותו זמן היו לי גם בעיות בבלוטת התריס, ויש לי אישורים רפואיים לגבי זה. השאלה היא אם אני יכולה לומר ששחררו אותי בגלל תת משקל שנבע מבעיות בבלוטה (מה שנכון בחלקו), או שהם יכולים לברר את זה עם הצבא. לא עשיתי שירות לאומי או משהו כזה, אז אין לי אפילו את זה לזקוף לזכותי. אני מאוד רוצה ללמוד רפואה. אין שום דבר אחר שאני רוצה לעשות. והיום אני בריאה לגמרי. אני לא רוצה שהכתמים בעבר שלי יהרסו לי את כל הסיכויים לעתיד... מה לעשות?
ד"ר כהן | 08:02  23/03/09
שלום הודיה לכל אדם מגיעה ההזדמנות להגשים את חלומו. בעיקר אם חלומו לעסוק במקצוע שתורם לאוכלוסיה. אני מאמין שהאמת היא הדרך הנכונה בעיקר כזו שמגובה באישורים רפואיים. היה ולא תתקבלי ללימודי רפואה בישראל מכל סיבה, אני ממליץ לך בחום לשקול ללמוד רפואה בחו"ל, שם את לא נישאלת על עברך הצבאי. אשמח לפגוש אותך על מנת לשמוע יותר פרטים ולהמליץ על דרכים להגשמת החלום בברכה
סגור