פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
עדי | 20:25  06/04/09
שלום, מישהו פה יודע אולי מהי רמת הלימודים בלימודי רוקחות באוניברסיטת אודיסה? (רמה גבוהה,בינונית,נמוכה),וגם מהי שפת הלימוד ברוקחות לסטודנטים זרים? תודה
שלום לימודי רוקחות באודסה קיימים בשפה הרוסית. הלימודים באודסה, באופן כללי, ברמה טובה. מוכרים כמובן על ידי משרד הבריאות בישראל בברכה
סמי | 13:54  13/04/09
אבל יכול להיות שאת צודקת
שלום עדי ! בקשר לשאלתך , אז ככה : (אגב אני סטודנט לרפואה באוניברסיטת אודסה) קודם כל האוניברסיטה מוכרת בארץ, רמת הלימודים היא טובה אבל חשוב לציין שרמת הלימודים די תלוייה בך כי אם את לומדת טוב ומשקיעה אז הרמה שלך היא טובה מאוד והמרצים תומכים בגישה הזו ועוזרים לך ומסבירים , אם ההפף את לא משקיעה מזלזלת אז מן הסתם המורים לא יכריחו אותך ללמוד ולא יקחו אותך ברצינות... שפת לימוד : באוניברסיטת אודסה שפות לימוד הם אנגלית ,רוסית, אוקראינית כש בפקולטאות הבינלאומיות זה אנגלית, רוסית נכון לעכשיו בפקולטאות האוקראיניות יש רק סטודנטים מקומיים שהם לא קשורים אלינו , אני לומד בפקולטה ברוסית שהיא יותר זולה מהאנגלית והספרים מקבלים מהאוניברסיטה בפקולטה ברוסית כש סטודנטים בפקולטה האנגלית רוכשים את הרוב הגדול של הספרים בעצמם.
סגור