פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
אדיר | 08:45  18/03/10
אז ככה , יש לי ידידה שנעולה על זה שהיא רוצה ללמוד רפואה , אבל אין לה את הציונים שנדרשים כדי להתקבל בארץ (וגם לא מתקרבים לזה כך שאין טעם לנסות לשפר) , היא שמעה מאיזו חברה שניתן ללמוד ברומניה רפואה , ושעלות שנת לימוד שם היא 500$ (!) , אמרתי לה שאני קצת מפקפק אם הסכום הזה נכון כי מישהי שאנו מכירים לומדת בהונגריה רפואה והעלות שם היא בערך חמישים אלף שקל לשנה , ולא יתכן כזה הבדל. בנוסף , אם אכן קיים דבר כזה , אני מניח שהתואר שמקבלים שם לא ממש קביל בארץ ויטרטרו אותה הרבה עד שאולי יתנו לה לעסוק פה ברפואה. השאלה שלי היא האם מישהו שמע על לימודי רפואה ברומניה , ואם כן מה בערך העלות , ואיך מתייחסים לתואר הזה כשחוזרים לארץ , האם אפשר לעסוק ברפואה. תודה לכל מי שיגיב!
שלום לימודי רפואה ברומניה אכן מוכרים על ידי האיחוד האירופאי ועל ידי משרד הבריאות בישראל אך שכר הלימוד גבוה בהרבה מזה שציינת ככלל לימודי רפואה בחול נעים בין 10000-30000 דולר עלות כוללת (כולל מחייה וכו) לקבלת ייעוץ נוסף moshe@medicaldoctor.co.il
דווקא גם אני שמעתי על כך רק אתמול והמידע לא היה בגדר שמועה. היום התחלתי בבירורים בעניין. ברגע שיהיה לי אני מידע נוסף אני אעדכן. תשלח אליי את המייל שלך ואם יהיה לי עדכון אשלח לך.
הכתובת מייל שלי היא: yaliya@hotmail.com
סטודנטית | 20:46  08/08/10
אני לומדת ברומניה. עלות שכ"ל הינו 3600 יורו לשנת לימודים. המחייה יחסית הינה זולה. סטודנטים גם עובדים פה באלעל וממנים את לימודיהם.
סגור