פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
רותם | 21:23  17/10/10
ערב טוב! אני מעוניינת להתקבל למקצוע מדעי הרפואה בעברית.ממוצע הבגרויות שלי נמוך למדי [בין 95-100 כולל בונוסים] ,אך בפסיכומטרי הוצאתי 768. האם ציון זה מספיק לי כדי ללמוד את המקצוע? כמו כן,בסופו של דבר מטרתי [כמו של רוב האנשים בפורום] היא ללמוד רפואה.האם לשם כך מספיק לעבור את שנה א' עם ציונים גבוהים ומשם לנסות להתקבל לרפואה [יחד עם הפסיכו'] או האם כדאי לסיים את 3 השנים של תואר זה ומשם אפשר להמשיך לרפואה מעשית? [כלומר שנה 4 להתחיל עם מחזור של שנה 4 רפואה]? האם הדבר אפשרי בכלל או שאני סתם חולמת? תודה רבה על התשובות!
שלום עם פסיכומטרי כמו שלך (מדהים!!!) הייתי משפר בגרויות והולך ללימודי רפואה. ד"ר משה כהן
רותם | 20:24  09/11/10
תודה רבה לך (: בכל אופן,אני לא מעוניינת לשפר בגרויות בשום אופן,זה יקר מדי בשבילי כרגע.לכן רציתי לברר לגבי מדעי הרפואה,האם משם כן ניתן להמשיך לרפואה? או אחרי שנה א' שם לעבור לרפואה?או כל דבר כזה..זה לחלוטין עדיף לי,ואשמח לקבל תשובה על כך (: ערב נפלא.
סגור