פורום לימודי אומנות

בהנהלת: אביתר שטרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת פורום לימודי אומנות היא להוות מקום בו יישאלו כל השאלות הנוגעות ללימודי אמנות בארץ ובחו"ל. בנוסף יעסוק הפורום בכל הנושאים הקשורים במישרין או בעקיפין לתערוכות,גלריות ,מוזיאונים והתלבטויות הסטודנטים לעתיד לגבי עתידם המקצועי בתחום האמנות.
 
אביתר שטרן

אביתר שטרן ,מנהל מכללת ביטוי לאמנות ועיצוב,אמן בינלאומי

 
תחומים עיקריים שאני מחפש ללמוד הם פיסול ,ציור ,רישום
מנהל פורום | 17:07  19/04/09
היי ניר ברור שאתה יכול להצטרף למוסדות הגדולים . בצלאל,שנקר,מדרשה לאמנות. אם אתה מחפש סגנון אחר ,אישי ,אינטימי ומקצועי לקורס יותר קצר .צור קשר עם הצוות בביטוי. ראה לינק לסרטון על סדנא עם יאן רוכוורגר.
תומר | 11:54  20/04/09
אהלן ניר, תשמע, אני יכול לבוא ולומר לך תבדוק כל מיני מוסדות שמלמדים אמנות, לציין שמות ולהגיד לך תבדוק ושיהיה לך בהצלחה. אבל בגלל שאתה שואל את זה פה בפורום לימודי אמנות אני בטוח שאתה רוצה לשמוע עוד כמה דברים חוץ מהפרטים היבשים של מה לומדים ומי המרצים. אז אם אתה פתוח לשמוע דעה שאולי קצת סובייקטיבית אבל כנה, אז סבבה, כי זה בדיוק מה שאכתוב לך. אני סטודנט שלומד במדרשה לאמנות שנמצאת במכללת בית ברל. אני יכול להגיד לך שהמדרשה בניגוד למוסדות אמנות אחרים היא מקום אינטימי, גם מבחינה פיסית אגב, ואתה כבר מבחין בזה כבר כשאתה מגיע אליה. הסטודנטים שלומדים בה מקבלים יחס אישי ואין דיסטנס עם המרצים. דבר חשוב מאוד לדעתי הוא שאתה קודם כל מרגיש כמו אמן ואחר כך סטודנט ואני חושב שזה אחד היתרונות של המדרשה. הסטודנטים מעורבים פה בעשייה שוטפת, מציגים בתערוכות את העבודות שלהם, מקבלים הכרה וניסיון ובאמת יכולים ליצור לעצמם כבר שם עוד כשהם לומדים. אז כמו שאמרתי מקודם אני יכול להגיד לך גם מה לומדים ואיך אבל באמת שכדאי לך להגדיל ראש, לבוא ולראות ואז להחליט. תומר
נראה לי שמכון אבני מלמד את התחום הזה, כדאי לבדוק.
סגור