פורום לימודי אומנות

בהנהלת: אביתר שטרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת פורום לימודי אומנות היא להוות מקום בו יישאלו כל השאלות הנוגעות ללימודי אמנות בארץ ובחו"ל. בנוסף יעסוק הפורום בכל הנושאים הקשורים במישרין או בעקיפין לתערוכות,גלריות ,מוזיאונים והתלבטויות הסטודנטים לעתיד לגבי עתידם המקצועי בתחום האמנות.
 
אביתר שטרן

אביתר שטרן ,מנהל מכללת ביטוי לאמנות ועיצוב,אמן בינלאומי

 
יפית | 15:40  30/04/09
שלום, אני מעוניינת לקבל מידע לגבי טיפול באמנויות. המידע שאני רוצה לדעת הוא: 1. האם יש חשיבות ללימודים באקדמיה או שגם תואר ממוסד אחר נחשב בתחום. 2. אפשרויות לתעסוקה בטיפול באמנות. 3. האם אפשר לשלב עבודה ביחד עם הלימודים (כמה ימים לומדים בשבוע). יפית
מנהל פורום | 18:23  30/04/09
היי יפית לגבי שאלתך הראשונה . אין צורך ללכת למוסד אקדמי כי בשלב הזה לא עברה החקיקה בכנסת לגבי מקצוע הארט תראפי ניתן ללמוד כל מוסד שמפעיל תוכנית להכשרת מטפלים ועומד בקריטריונים ניתן לעבוד במקצוע זה בכל תחום בתי החולים,מרכזי טיפול פסיכולוגיים ועוד.. הלימודים נמשכים 3 שנים ,פעם בשבוע מהבוקר עד 1900 . ניתן כמובן לעבוד במקביל . במכללת ביטוי לאמנות ועיצוב קיימת מחלקה לארט תראפי. מנוהלת ע"י ד"ר בלה נוביצקי וד"ר אבי גורן בר . אשמח לתאם לך פגישה עם ד"ר בלה נוביצקי כדי שתוכל לתת לך פרטים על תהליך הקבלה וההרשמה. צרי קשר עם מזכירות המכללה. 1700700892 אני שולח לך גם לינק לאתר המכללה.
ענבל | 13:51  03/06/09
אני מבררת כבר שנתיים על לימודים והבנתי שיש שני דברים חשובים לוודא, הראשון שזה יהיה תואר שני, והשני זה שעות הכשרה קלינית, קראתי באתר של לסלי (אני חושבת)שיש הוראות חדשות של משרד הבריאות הדורשות 900 שעות של הכשרה מעשית.
סגור