פורום לימודי אומנות

בהנהלת: אביתר שטרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת פורום לימודי אומנות היא להוות מקום בו יישאלו כל השאלות הנוגעות ללימודי אמנות בארץ ובחו"ל. בנוסף יעסוק הפורום בכל הנושאים הקשורים במישרין או בעקיפין לתערוכות,גלריות ,מוזיאונים והתלבטויות הסטודנטים לעתיד לגבי עתידם המקצועי בתחום האמנות.
 
אביתר שטרן

אביתר שטרן ,מנהל מכללת ביטוי לאמנות ועיצוב,אמן בינלאומי

 
היי אביתר, הפוורם מקסים ונותן ביטוי לאומנים צעריים לפרסם את העבודות והתערוכות שלהם לקהל הרחב. אתה עושה כאן ממש עבודת קודש. תמשיך ככה. אנחנו האומנים זקוקים לאדם כמוך. ועכשיו לשאלתי:אני בעל תואר BA והגשתי בקשה להתקבל ללימודי תואר שני באומנות בבי"ס בסן-פרנסיסקו. אומנם תהליך הקבלה עדיין לא הסתיים, אבל במידה ואתקבל יש לי שאלה לגבי מימון הלימודים - סמסטר שם עולה יותר מ-20,000 דולר (זו אקדמיה פרטית). הגשתי בקשה למילגה מביה"ס אך הסיכויים מאד נמוכים. אם אתה אזרח אמריקאי אתה יכול לקבל הלוואות מאד נוחות ולהתחיל להחזיר אחרי סיום הלימודים - אבל אני לא אזרח אמריקאי. מעבר לכך לפי חוקי ההגירה ויזת סטודנט לא מאפשרת לי לעבוד מחוץ לקמפוס (ובתוך הקמפוס מדובר בעבודות בשכר סטודנט מגוחך). למישהו יש הצעות איך למצוא מימון לשכה"ל - מאיזה אירגונים/גופים יש לי סיכוי לקבל מילגה או עזרה במימון שכה"ל ואולי הכלכלה השוטפת? ומה עושים עם האיסור לעבוד שם?
מנהל פורום | 00:06  03/05/09
תשמע ידידי. אם האמנות היא בדמך ואתה צריך אותה כמו מים ,אוכל ואשה אז לך על זה . תסתדר בלי בעיות . אני סומך עלייך. קח לינק לסרטון נחמד על אמנות עכשווית בברצלונה. מאחל לך בהצלחה. ונסה את הקהילה היהודית בארה"ב .לפעמים יש תוצאות. בידידות אביתר
סגור