פורום לימודי אומנות

בהנהלת: אביתר שטרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת פורום לימודי אומנות היא להוות מקום בו יישאלו כל השאלות הנוגעות ללימודי אמנות בארץ ובחו"ל. בנוסף יעסוק הפורום בכל הנושאים הקשורים במישרין או בעקיפין לתערוכות,גלריות ,מוזיאונים והתלבטויות הסטודנטים לעתיד לגבי עתידם המקצועי בתחום האמנות.
 
אביתר שטרן

אביתר שטרן ,מנהל מכללת ביטוי לאמנות ועיצוב,אמן בינלאומי

 
בטי | 12:29  14/06/09
שלום לכם, במידה ולא מתקבלים לבתי הספר "הגדולים" (הנחשבים ?) המדרשה/בצלאל, האם מנסיונכם או נסיון של חבריכם אפשר להצליח בתחום האומנות גם אם לומדים בצורה אוטודידקטית? לא ממש לבד אבל לקחת קורסים פרטיים אצל אומנים טובים וללמוד תיאוריה של תולדות האומנות באוניברסיטה הפתוחה. (הכי חשוב זה הכשרון וההתמדה וזה נראה שיש לי). הבעיה היא שבתי הספר הגדולים מכניסים את הבוגרים שלהם "לקליקה" שלהם והם לא באים כאאוטסיידרים וקשרים מאוד חשובים בעולם האומנות... או שבמידה ויש כשרון ואמביציה אפשר להצליח גם לבד ? או שכדאי ללמוד בכל זאת בבית ספר ? האם יש תוכניות אישיות בבתי הספר הקטנים ? בכלל, לימודים לא יכולים לקלקל את היצירתיות ?
מנהל פורום | 15:40  24/06/09
היי בט מנסיון רב שנים ואולי בניגוד לדעה הליברלית המקובלת שלהצליח באמנות צריך רק כשרון לדעתי טוב שתלכי למוסד לימודים. הקשרים חשובים באמנות ,אולי יותר מכל מקום אחר. קשר עם מורים וקליקות. לימודים לא מקלקלים יצירתיות אך חשוב לומר שזה אישי לחלוטין. יש כאלה שלא מתאימים למסגרת לימודים . ולמרות הכללללללללללללללל חשוב לומר שגם אפשר להצליח לבד אך הדרך יותר ארוכה ומלאת מפגעים. בהצלחה אביתר
סגור