פורום לימודי אומנות

בהנהלת: אביתר שטרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת פורום לימודי אומנות היא להוות מקום בו יישאלו כל השאלות הנוגעות ללימודי אמנות בארץ ובחו"ל. בנוסף יעסוק הפורום בכל הנושאים הקשורים במישרין או בעקיפין לתערוכות,גלריות ,מוזיאונים והתלבטויות הסטודנטים לעתיד לגבי עתידם המקצועי בתחום האמנות.
 
אביתר שטרן

אביתר שטרן ,מנהל מכללת ביטוי לאמנות ועיצוב,אמן בינלאומי

 
ברבי | 09:35  23/09/09
יש לי שאלה אולי קצת כללית מידי. בעקרון אני גרפיקאית וקצת משתגעת משיגרת יום העבודה של לבוא כל יום באותה השעה, לעשות את אותו הדבר ולצאת בדיוק באותה השעה, אפשר להשתגע מהשיגרה הזו. אז השאלה שלי מה אני יכולה ללמוד כדי שבסופו של דבר אני לא יישב במשרד כל יום תשע שעות עם אותם הדברים בדיוק. אני יותר בכוון של אומנות/פרסום.
מנהל פורום | 23:33  26/09/09
היי ברבי. מה שלומך. אכן נשמע רע הקטע של עבודת הגרפיקה. מדוע שלא תנסי הוראה או לחילופין להחליף משרד ובכלל קחי את החיים בעניין. הם לא חייבים להראות ככה. יש לך שליטה מלאה על מהלך החיים שלך. בהצלחה אביתר
דנה | 16:29  29/09/09
אני הראשונה שיכולה להבין את ההרגשה שלך לגבי השיגרה והרוטינה שאת עוברת. אני עובדת כמזכירה במשרד עו"ד ופשוט הרגשתי שאני לא מסוגלת להגיע למשרד ולעשות את אותו הדבר כל יום. משהו היה צריך להשתנות (ולאו דווקא בעבודה) אצלי ובתוכן של היומיום שלי. כמוך, גם אני מאוד אוהבת אמנות ופשוט החלטתי לבדוק מה יכול לעניין ולהעשיר אותי. אני החלטתי ללכת לכיוון של לימודי אמנות בתכנית אישית במדרשה לאמנות במכללת בית ברל. הנושאים שמלמדים שם נעים בין ציור, פיסול ועד לאמנות דיגיטלית. אגב, סדר גודל השעות השבועיות עומד בסביבות 11-9 שעות שבועיות ככה שאפשר לומר שזה יכול להתאים ולהיות גמיש גם עם העבודה שלך. אני מאוד נהנית ואני בטוחה שגם את יכולה למצוא הרבה עניין וסיפוק. כי באמת אנחנו יכולות להכניס קצת צבע ועניין לתוך החיים שלנו. לדעתי זה מאוד יעזור לך גם בכל מיני רעיונות וטכניקות שקשורים גם לעבודה שלך. אם תרצי עוד פרטים אני אשמח לענות לך או שבעצם תוכלי ליצור קשר בעצמך עם המדרשה לאמנות לגבי התכנית.
סגור