פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
שלום רב. אני תוהה עד כמה אתה מנהל את הפורום הזה באופן אובייקטיבי.... וזאת מכיוון שכל שאלה אשר מופנת אלייך ביחס לסביבת הלימוד ועוד.. אתה מייחס למכללה למנהל את התפארת ונעוז ( תקרא בשורות תשובותייך). אשמח לקבל תשובה. אולי זו תשובה שתעזור לי להחליט לגבי מקום לימודי כבר השנה לצורך קבלת תואר ראשון במשפטים. אודותיי: מתלבט ורק מעניין כלכלי( לא של שכר הלימוד אלא של היכולת לממן זאת ואת עצמי במהלך התואר..עד כמה אפשר לעבוד.....) בברכת תודה. דורון.
ניר | 10:24  01/07/08
ליאור מודיע בראש חוצות שהוא מייצג באופן רשמי את המכללה למינהל. הוא לא עושה דאווינים של מישהו אובייקטיבי. רוצה אובייקטיביות - http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3512089,00.html
שיר | 10:27  01/07/08
יש יום פתוח בבית הספר למשפטים, במסלול האקדמי המכללה למינהל, ביום שישי ה-4 ביולי משעה 09:30. תגיע, תקשיב, תשאל שאלות קשות - תחשוב ותחליט.
ליאור פ | 20:30  01/07/08
שלום רב. תודה על השאלה. מטרת הפורום היא לענות על לבטים ושאלות של מי שמעוניין ללמוד משפטים בישראל. איפה כדאי ללמוד, שילוב של לימודים שונים, לימודים ועבודה, התמחות וכד'. מאחר ואני למדתי במכללה למנהל וכיום מתרגל בה, אני יכול לספר עליה מתוך ידע אישי וניסיון אישי. כך אני עושה. באף מקום לא נתתי עדיפות למכללה למנהל ותמיד אזכרתי בשורה אחת את המרכז הבינתחומי יחד עם המכללה למנהל כמכללות המובילות בארץ. אם אתה מעוניין לדעת יותר על מכללות אחרות, אתה מוזמן לגלוש לאתר האינטרנט שלהן ולבדוק מה הן מציעות. לאור ההיכרות האישית עם המכללה למנהל אני יכול לחשוף את מה שנעשה מבפנים וזה יתרון למתעניינים. שים לב, שבתחילת הפורטל מצוין בגלוי, כי אני מתרגל במכללה למנהל. אין פה ניסיון להסתיר את הפרט הזה. מלבד זאת, דעתי היא ועודנה שהמכללה למנהל היא המכללה המובילה בארץ יחד עם הבינתחומי בהרצלייה. תוכניות הלימודים והמרצים הם המובילים בשוק ואין שום סיבה לא להמליץ על המכללה למנהל לאור היכרותי האישית עם המכללה. לגבי לימודים ועבודה- זה בהחלט אפשרי. אני עבדתי במשרה מלאה תוך כדי התואר והסתדרתי. אין ספק שכאשר מקדישים זמן רב לעבודה, ההשקעה בלימודים פוחתת, אבל לעיתים אין ברירה. אם אתה יכול למצוא סידור (אפילו לגור אצל ההורים בשנה הראשונה) עשה זאת. שים לב שהשנה הראשונה וגם השנייה הם השנים החשובות ביותר בתואר. ציונים יותר טובים יאפשרו לסגור התמחות בשלב יותר מוקדם במשרד יותר איכותי. כדאי בשנתיים הללו, לעבוד כמה שפחות ולהקדיש כמה שיותר ללימודים. בהצלחה רבה ליאור כמובן- שאם תרצה לשמוע עוד פרטים על התוכניות הייחודיות של המכללה למנהל, אתה מוזמן: לשאלות או בירורים בנוגע לקבלה, מסלולי לימוד, מלגות: במרכז הייעוץ של המכללה למנהל בטלפון 9634103 -03 כל המידע הנדרש, כולל תנאי רישום, של המכללה למנהל: http://yedion.colman.ac.il/~colman/1rish
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור