פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
רציתי ללמוד משפטים בעברית אבל הציעו לי עבודה טובה מאד במרכז שדורשת מגורים שם. זה מותיר לי את בר אילן והבינתחומי (לתל אביב ההרשמה נסגרה לפני שנרשמתי). איזה מוסד יותר יוקרתי מבחינת קבלה להתמחות? ומה לגבי רמת הלימודים? אני חושב גם לעבור שנה שנייה לתל אביב אז גם מעניין אותי אם הם יעדיפו מישהו מאחד המוסדות הנ"ל על פני השני.
ליאור פ | 01:42  08/07/08
למרות השם הטוב של הבינתחומי, אם תתקבל לבר אילן, אל תהסס. אוניברסיטה היא עדיין אוניברסיטה ועדיין (למרות שזה הולך ופוחת) נהנית מיוקרה, ותק ואמצעים שאין למכללה. מבחינת רמת לימודים, לדעתי כבר אין כמעט הבדל בין אוניברסיטה למכללה כמו המכללה למנהל והבינתחומי. במידה ולא תתקבל לבר אילן, יש לך אופציה נוספת שהיא המכללה למנהל בראשל"צ שנחשבת מקום מצוין ועוד מכללות כמו רמת גן וקרית אונו, אבל הן נתפסות פחות יוקרתיות בשוק.
... | 03:17  08/07/08
באונ' זה לא רק לימודים עיוניים? אנא פרט על היתרונות של אוניברסיטה. ואם אפשר על היתרונות של מכללות.
כיום אין לשאלה זו תשובה חד משמעית כמו בעבר. אין כמעט הבדל באף פרמטר למעט- יוקרה של המקום וותק. אלה הם אמצעים חשובים ביותר, כי עדיין כתבי העת המובילים הם של האוניברסיטאות. מצד שני, כתב עת כמו ה"משפט" של המכללה למנהל תופס מקום של כבוד ככתב עת מוביל וכך גם כתבי עת של מכללות נוספות. למרות היוקרה של האוניב', הפער מצטמצם מאוד משנה לשנה ועובדה שמערכת כתב העת הפרקליט, עברה לחסות המכללה למנהל וכיום סטודנטים של המכללה הם חברי המערכת של כתב העת. מה זה אומר? שמי שיוצא היום ממכללה מובילה, אין לו במה להתבייש. להיפך!
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור