פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
סטודנטית | 18:25  13/07/08
פעמים רבות בפורום ובכלל אני שומעת את המשפט המצטיינים של המכללה למנהל (או אחרת) יכולים להשתלב ב... ומזומנים לראיונות ולכנסים כאלה ואחרים אבל עד היום לא הבנתי למה מתכוונים שאומרים את זה האם מדובר על בעלי ממוצע מסוים האם מדובר על מצטייני דיקאן למיטב ידיעתי יש רק 5 אחוז מצטיינים אז מה עם כל השאר? 95 אחוז מהסטודנטים פשוט בבעיה?
ליאור פ | 21:44  14/07/08
שלום רב. המצטיינים של המכללה למנהל (ואגב, גם של שאר המוסדות בארץ) הם מי שסיימו את התואר שלהם בממוצע 88 ומעלה (פחות או יותר - זה יכול להשתנות מעט, לפי אחוז העוברים את הציון 88). להוציא 88 ומעלה זה מכובד בהחלט ואפשרי עם ההשקעה הנכונה והראויה. זו עובדה שכמעט בדר"כ למשרדים הגדולים במשק + פרקליטויות + ביהמ"ש העליון, כמעט ולא מתקבלים מועמדים עם ממוצע נמוך מ- 88 (לפעמים גם 87-86, תלוי בהמלצות וברקע! אני מכיר אישית תלמידים עם ממוצע 84 שהתקבלו למקומות מאוד מבוקשים ונחשבים). להיות מצטיין דיקאן זה מאוד קשה אבל מאוד מתגמל. המכללה בטקס המצטיינים העניקה מלגות הצטיינות מאוד יפות למי שהשיג הצטיינות דיקאן. כל האחרים - לא בבעיה, כי ימצאו עבודה בסופו של דבר. פשוט יהיה להם קשה להתקבל למקומות היותר נחשבים. אבל זה לא אומר כלום על העתיד וכל אחד יכול תוך כדי העבודה להשתפשף ולהיות עו"ד מצוין. בהצלחה
סטודנטית | 13:15  15/07/08
וסליחה שאני פונה כאן לא קבלתי תשובה במזכירות וכל אחד אומר משהוא אחר, כל מי שעובר 88 הוא מצטיין דיקאן או שיש מצטיין רגיל ומצטיין דיקאן ושם זה לפי שיטת 5-10 אחוזים? כי מה שאני יודעת בודאות זה שזה לא יכול להיות יותר מ10 אחוזים.
איריס | 15:40  15/07/08
מתוך תקנות הלימודים בבית הספר לשמפטים המסלול האקדמי המכללה למינהל - מצטייני דיקן 13.1. מצטיין דיקן יהיה סטודנט בעל ממוצע ציונים שנתי של 88 ומעלה. בכל מקרה מספר המצטיינים בכל שנתון לא יעלה על 10% מכלל תלמידי השנתון. כלומר כל מי שעמד בכמות הקורסים הנדרשת ונמצא ב10% העליונים של הכיתה והציון הממוצע שלו 88 לפחות - נחשב למצטיין דיקן. ציון 88 בלבד לא מבטיח תעודת הצטיינות וגם לא להיות ב-10% העליונים - צריך גם וגם. אין הגדרה אחרת של מצטיינים. ישנם בסיום התואר כולו - כאלו שהם "מצטיינים יתרה" שהממוצע הסופי שלהם בתואר הינו 95 ומעלה. כל זה הוא ניסוח פנימי תקנוני, ואינו מחייב או לא רלוונטי באופן ישיר לנושא הגדרת ה"מצטיינים" של המעסיקים הפוטנציאליים בתחום העיסוק. לידיעון המפורט של בית הספר, שם גם נמצא התקנון - http://yedion.colman.ac.il/~colman/1law1/ בהצלחה!
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור