פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
אליה נויברג | 11:18  31/05/09
אני לא בטוחה אם כאן המקום לשאול, אבל אני אנסה. אני כותבת עבודה במסגרת לימודי תואר ראשון במשפטים (מכללת נתניה) ומצאתי ברשת תוכנית בשם "ערוץ אקדמי". אחת התוכניות עוסקת בפיטורים במקומות עבודה, מה שמאוד רלוונטי למשימה שיש לי לכתוב. תהיתי אם אפשר להשתמש בתוכנית שכזאת כמקור אקדמי? אני אוסיף את הלינק לתוכנית... שיעזור לכם להבין על מה אני מדברת- http://actv.haifa.ac.il/programs/Item.aspx?it=1340 אשמח אם תוכלו לעזור לי...תודה.
שלום רב. לגבי אזכורים אקדמיים וכד' רצוי לברר במכללה שלך עם המרצה המלווה את הסמינר. כעקרון כמי שכתב סמינר או שניים לא מדובר במקור אקדמי לגיטימי. כלומר, לא ניתן לבסס עליו הפניה אקדמאית בעבודת סמינר. לדעתי האישית ויש לבדוק זאת שוב עם הגורם הרלבנטי במכללה שלך- אם בכל זאת את מעוניינת להכניס את המקור, יש לציין בדיוק מאיפה הציטוט ולהסביר נניח שמדובר בדוגמא לרעיון מסויים שקיים באקדמיה או שהוזכר במאמר ואת מעוניינת להראות יישום גם בפרקטיקה ואז להביא דברים שנאמרו בתוכנית. זה די דומה לכתיבה בעיתון וכד'- אין הכרח שמדובר במשהו נכון או מדויק והדברים אינם משקפים משהו בהכרח נכון או מדויק ולכן צריך להיזהר. בהצלחה
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור