פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
מבחני מיון | 08:45  03/08/10
היי, אני לקראת מבחני מיון באנגלית ועברית בקריה האקדמית אונו (לימודי משפטים)מישהו יכול להפנות אותי לאתרים או לשלוח לי בבקשה דוגמת המבחנים על מנת שאתרגל. תודה רבה ובהצלחה לכולם :-)
מרילין | 21:18  06/08/10
תיכנס לאתר הארצי לבחינות והערכה ותוריד מבחני פסיכומטרי, יש המון דוגמאות. מתוך שמונה פרקים בכל מבחן אתה צריך לקחת רק את הפרקים באנגלית ואותם לעשות. באמי"ר יש 3 פרקים, 25 דק' לכל פרק. לפטור אתה צריך 234, אני הוצאתי וזה תענוג גדול!! בהצלחה!
מרילין | 21:21  06/08/10
למרות שאם אתה עושה את המבחנים במכללה עצמה אז כנראה מדובר באמיר"ם, שזה כמו אמיר אבל במחשב, ואז אני לא יודעת כמה יעזור לך לעשות מבחנים של המרכז הארצי כי מהלך המבחן שונה. אגב קריאת ספרים מאוד מאוד משפרת ועוזרת, לא סתם אומרים.....!
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור