פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
יהונתן | 02:52  27/09/10
שלום רב אני שוקל כרגע להצטרף ללימודי משפטים וחשוב לי לדעת מהם המקצועות הנוספים בהם ניתן לשמש בתחום המשפטנות למעט ערוך דין בפועל.
ליאור פ | 10:17  28/09/10
שלום רב. תואר במשפטים מהווה קרש קפיצה לכיוונים טובים עם בסיס טוב. כיוונים כאלה יכולים להיות משרות ניהול שונות בכמעט כל תחום וכמו כן להשתלב בתחומים כמו: תחום הביטוח, הבנקאות, שמאות, עמילות מכס, סחר בינלאומי, נדל"ן. אני משער שגם תחום העסקים (חברות השקעות, חברות הזנק, שוק ההון), תקשורת, מנהל ציבורי, ארכיטקטורה (במובן של תכנון ובנייה), כלכלה (נניח התמקצעות במיסים, בנקאות) וכד' יכולים להיות מקצועות מתאימים למי שרכש השכלה משפטית. בנוסף, ישנה אפשרות לשלב משפטים עם לימודים נוספים, כפי שמפורט לעיל, ולעבוד בתואר הנוסף כשהתואר במשפטים יכול להיות תוספת של ידע. בהצלחה
יהונתן | 04:42  29/09/10
קודם כל תודה על התשובה המושקעת...שאלה נוספת היא האם לימודים נוספים אינם בזבוז זמן יקר? או שמא יש אפשרות לשלב בין שני נושאים בו זמנית.
ליאור פ | 23:14  02/10/10
שלום רב. ברוב מוסדות הלימוד מוצעים תוארים משולבים. בדר"כ בכיוון של מנהל עסקים, כלכלה, ראיית חשבון, תקשורת (במכללה למנהל נפתח מסלול כזה) וכד'. זה לא בזבוז זמן כיוון שזה משולב טוב במערכת ומקנה לך יתרון על פני עו"ד שאוחזים רק בתואר למשפטים. במיוחד משרדים מסחריים, בנקים, משרדים שעוסקים בשוק ההון. כיום אין הרבה עו"ד ששולטים ברמה גבוהה בתחומים אלה וזה בהחלט מהווה יתרון. אומנם זה תובעני אבל אפשרי. בבינתחומי ייתכן ותמצא שילובים נוספים על האמורים כאן. כדאי לרפרף באתרים של כל המכללות ולבדוק. בהצלחה
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור