פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
מאיזור מרכז | 16:55  20/11/10
שלום לכולם אני רוצה לשמוע המלצות וחוות דעת מאנשים שסיימו לימודי משפטים בקריית אונו. אני שוקל להרשם ללימודי תואר ראשון במכללת קריית אונו אחרי שעברתי כמה מכללות ללימודי משפטים באיזור המרכז והשרון. אני יודע שהנציגים של כל מכללה יודעים להראות את הנתונים שמציגים אותם בצורה הטובה ביותר, ולכן החלטתי לבקש המלצות מסטודנטים שסיימו לימודי משפטים בקריית אונו! אנא, כל מי שיכול להאיר ולהעיר לשלילה או חיוב - תוכלו לעזור לי להחליט!
שלום רב. לא למדתי במכללה זו אך אני מכיר מספר בוגרים שלמדו שם בשנים האחרונות. ממה שאני יודע מדובר במכללה טובה מאוד שמשקיעה רבות בתלמידיה ואין סיבה כלשהי לשלול את המקום. אני לא בטוח שדרישות הקבלה שם גבוהות כמו במכללות אחרות (נניח הבינתחומי או המכללה למנהל) אבל זה לא כל כך משנה בסופו של יום כיוון שכולם עובדים כעורכי דין לצד עורכי דין שלמדו באוניברסיטאות או במכללות אחרות. זה נכון שלא מעט משרדים (המובילים) מציינים כי יעדיפו בוגרי אוניברסטאות או בוגרי המכללה למנהל אך בפועל מקבלים גם את המצטיינים של מכללות אחרות בהם קרית אונו. יש לחשוב על שיקולים נוספים כמו נוחות ומרחק מהבית, הצורך בשכירת דירה וכד'. למה שלא תלך למכללה ליום יומיים, תיכנס לשיעורים, תדבר עם סטודנטים בספריה וכד'? זה יעזור מאוד בביסוס תחושת בטן ותסייע בהחלטה. בהצלחה
שרית | 06:09  21/11/10
ראשית, למיטב ידיעתי כיום מכללת אונו נושאת תג קבלה מבין הגבוהים במכללות ולומדים שם בעיקר אקדמאים. שנית, די פופוליסטי בעיניי להצהיר כי המשרדים "המובילים" נותנים עדיפות לאוניברסיטאות (שזה נכון) ו"למכללה למנהל" שזה בעיניי ממש לא נכון. מבדיקה מקיפה שערכתי בעבר, מצאתי שמשרדים שנותנים עדיפות לבוגרי המנהל על מכללות אחרות, הינם בוגרי המכללה בעצמם וזו תופעה לכשעצמה (הייתה גם כתבה על זה בעבר). המשרדים המובילים באמת, מרשים לעצמם לברור מצטיינים בלבד גם מהאוניברסיטאות ומקל וחומר גם מהמכללה למנהל. לגבי מכללת אונו, אני יודעת שרמת הסטודנטים שם גבוהה יחסית (אם כי, עדיין הטרוגנית) והיא מתפתחת מאד יפה. עדיין ממליצה אוניברסיטה אולם בין המכללות, יש לה היום מוניטין חיובי.
עוד אנשים לשתף בהכרותם עם המסלול ללימודי משפטים בקריית אונו? עוד חוויות ודעות?
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור