פורום מערכות מידע

בהנהלת: ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מערכות מידע, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי

ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי הוא ראש ההתמחות לניתוח מערכות מידע בקריה האקדמית אונו. מעבר לתפקידו זה הוא שימש במגוון תפקידים כמו גם כחבר נשיאות לשכת מנתחי מערכות המידע וחבר הוועדות המקצועיות בלשכה. ד"ר רחימי, הוא בעל תואר ראשון מהמכללה למנהל, בעל תואר שני במנהל עסקים מהקריה האקדמית אונו ותואר שלישי במערכות מידע מאוניברסיטת מנצ'סטר, אנגליה.

 
פולינה | 10:53  18/08/09
אני כרגע לומדת לתואר ראשון בסוציולוגיה ומשאבי אנוש. אני מתלבטת מה ללמוד לתואר שני: ייעוץ ארגוני\ניהול משאבי אנוש, או ללכת לתחום אחר שהוא ניהול מערכות מידע? אני אשמח אם תתן לי הסבר קצר על המקצועות האלה, ובנוגע למערכות מידע- האם אפשר להתקבל לתואר שני במערכות מידע למרות שעשיתי תואר ראשון בסוציולוגיה? תודה רבה!!
פולינה שלום, לגבי תחום של לימוד ייעוץ ארגוני וניהול משאבי אנוש לא אוכל להרחיב, משום שאין זה תחום עיסוקי, ואני ממליץ לך לפנות בעניין זה לפורומים שאלו הם תחומי עניינם. לימודי ניהול מערכות מידע מיועדים לבעלי מודעות לתפקיד המרכזי של מערכות מידע ומחשבים בניהול המודרני, המעוניינים בהכשרה מגוונת ורחבה וברכישת ידע טכנולוגי וניהולי. הלימודים אמורים להכשיר עתודה של מנהלים בעלי הבנה של תפקיד מערכות המידע בארגון מודרני, ובעלי ידע וכישורים הדרושים לניהולן. תוכנית הלימודים מקנה לבוגריה השכלה רחבה המשלבת לימודי מערכות מידע עם לימודי ניהול, כולל התייחסות להיבטים טכנולוגיים וארגוניים. התכנית מציידת את תלמידיה בכלים שיאפשרו להם להתמודד עם ניתוח ופתרון בעיות בתחום מערכות מידע, ומכשירה אותם לקבלת החלטות ניהוליות בתחומים שבהם נדרשת הבנה לגבי השתלבות טכנולוגיות מידע בארגונים עסקיים. באופן עקרוני, אין מניעה להתקבל ללימודי תואר שני בניהול מערכות מידע, באם ההשכלה הקודמת שלך אינה טכנולוגית במהותה, אך סביר להניח כי תדרשי ללימודי השלמה, בטרם תתחילי את לימודי הליבה של התואר. בכל מקרה מומלץ לבדוק את דרישות הקבלה של תוכניות הלימוד השונות בטרם הרישום. בהצלחה !
הי פולינה כפי שנאמר על ידי מנהל הפורום, ניתן ללמוד לתואר שני ניהול טכנולוגיה ומערכות מידע. נדרשות השלמות לחסרי רקע. מצרפת מידע, על המסלול שלנו. בהצלחה.
סגור