פורום מערכות מידע

בהנהלת: ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מערכות מידע, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי

ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי הוא ראש ההתמחות לניתוח מערכות מידע בקריה האקדמית אונו. מעבר לתפקידו זה הוא שימש במגוון תפקידים כמו גם כחבר נשיאות לשכת מנתחי מערכות המידע וחבר הוועדות המקצועיות בלשכה. ד"ר רחימי, הוא בעל תואר ראשון מהמכללה למנהל, בעל תואר שני במנהל עסקים מהקריה האקדמית אונו ותואר שלישי במערכות מידע מאוניברסיטת מנצ'סטר, אנגליה.

 
חיים | 15:19  06/12/12
שלום, ברצוני לרכוש תואר אקדמאי בתחום המחשוב. לא נמשך לתחום התכנות לאחר הכרות תיכונית עם פסקל. עשיתי 3 יח"ל מתמטיקה בתיכון, אני מגדיר עצמי כבן-אדם הבנה יותר הומנית מאשר ראלית. בשל כך חשבתי על לימודי מערכות מידע ניהוליות. עברתי על כל הסילבוס וכל הנושאים מלבד המתמטיקה מאוד מעניינים אותי. אני יודע שיש גם שם מתמטיקה והבנה וחשיבה לוגית חשובה, אבל פחות משאר התארים האקמאיים בתחום המחשוב וה-IT. 1. עד כמה גדול עומק הלימודים במתמטיקה ולוגיקה ? 2. אני דיי חושש שאתקשה מידי עם ההבנה הלוגית של הדברים. כיצד אוכל להעריך ולבחון את התאמתי ? 3. האם יש תארים אחרים שהם עונים על דרישותיי תודה רבה.
מנהל פורום | 10:51  09/12/13
חיים חשיבה לוגי ומתמטיקה נדרשים לצורך התואר במערכות מידע ניהוליות אבל אני סמוך ובטוח שדרישות אלו לא אמורות למנוע ממך להצליח בתואר. את זאת אני אמור בביטחון פשוט משום שלימודי המתמטיקה והלוגיקה אינם גבוהים אובייקטיבית בתואר זה. עוד תארים שיכולים להיות רלוונטיים לצורך זה הם תארים בניתוח מערכות מידע במסגרת הפקולטה למנהל עסקים או תארי בתחום הנדסת תעשייה וניהול בהתמחות מערכות מידע אילן
סגור