פורום מערכות מידע

בהנהלת: ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מערכות מידע, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי

ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי הוא ראש ההתמחות לניתוח מערכות מידע בקריה האקדמית אונו. מעבר לתפקידו זה הוא שימש במגוון תפקידים כמו גם כחבר נשיאות לשכת מנתחי מערכות המידע וחבר הוועדות המקצועיות בלשכה. ד"ר רחימי, הוא בעל תואר ראשון מהמכללה למנהל, בעל תואר שני במנהל עסקים מהקריה האקדמית אונו ותואר שלישי במערכות מידע מאוניברסיטת מנצ'סטר, אנגליה.

 
קובי | 19:37  22/06/13
אני די הולך למחזר את כל השאלות שכבר נשאלו כאן אבל אני ישתדל שזה יהיה תמציתי ורלוונטי עבורי. אני בן 26, לומד כבר שנה בפתוחה לימודים מעורבים של מדעי החברה שזה התחום שכרגע מעניין אותי. יחד עם זאת, בגלל תאריך הסיום הרחוק של התואר, החיבור שלי לתחום הייטק ( עסקתי בתכנות בעברי, ומחובר לעולם התוכנה והחומרה), והרצון העז שלי עד סיום התואר לעבוד בעבודה נורמלית שהיא לא מלצרות / מכירות, אני מעוניין לבדוק אופציה לקורס אבטחת מידע. השיקולים שנלקחו מבחינתי דווקא לקורס הזה או דומיו, הם הבאים : 1. עבודה מיד לאחר הקורס, כבוגר קורס, במשכורת סבירה של 6000 של ומעלה. 2. רשת ביטחון שלמקרה, והתואר שאני עושה לא יקדם אותי בעתיד. לפחות הקורס מאפשר לי לעבוד בתחוום שקרוב אלי, ויש לי הסכמה מהקורס. 3. והאם ניתן להתקדם בתחום אבטחת מידע, ללא תואר רלוונטי להייטק בעתיד, אלא תואר אחר כמו מנהל עסקים, או תקשורת, כמובן בהנחה ואני צובר ניסיון וממשיך בקורסים מתקדמים של אבטחת מידע, או קורסים ניהוליים. 4.לפי קריאה שלי בהרבה בפורומים לפני הכניסה לקורסים הללו, צריכים ידע מקדים, שזה סותר לחלוטין את מה שאמרו לי בטכניון, ובעוד כמה מכללות. 5. והכי חשוב...איפה ללמוד ? ביינתים הייתי בג'ון ברייס שאצלהם זה בעייתי כי הקרוס למתקדמים, והייתי בטכניון שאצלהם זה מתאים.
מנהל פורום | 10:47  09/12/13
שלומות תחילה תודות על הפניה תואר אקדמי הוא מרכיב חשוב בהתקדמות האישית בשוק העבודה. גם אם למשרות ראשוניות לא נדרשת תעודת תואר ראשון, הרי שעם הזמן תמצא את עצמך מתמודד שוב ושוב עם השאלה, האם אתה מחזיק בתואר ראשון מכל סוג (וכמובן בעדיפות לתחום בו תעבוד). המחשבה לשלב בצד לימודים אקדמיים גם לימודיים מקצועיים היא מחשבה נכונה וטובה. בתי הספר המלמדים את הקורס ג'ון ברייס ויחידת לימודי התעודה של הטכניון, שניהם טובים ו... כן כדאי להיות בעל ידע ראשוני קודם שאתה נכנס לעולם זה של אבטחת מערכות המידע, גם אם הלכה למעשה לא נדרשת לידע זה בצורה מפורשת על ידי יועץ הלימודים. עצתי לך, נסה לעבור קורס וירטואלי או לפחות מספר מפגשים מקורס כזה. באינטרנט תוכל למצוא לא מעט אפשרויות כאלו אפילו בחינם. כך תוכל לדעת אם יש לך די ידע להתמודד עם אתגר הקורס באבטחת מערכות מידע. אילן
אמיר | 18:01  22/12/13
שלום לך גם אני מתעניין כרגע בלימודי אבטחת מידע, אומנם אני מגיע מתוך עבודה כמנהל רשת במהלך חמש השנים האחרונות אבל אין שום סיבה שלא תצליח בקורס שכזה גם אם אין לך ניסיון בתחום. לפני שאתה נרשם מומלץ מאוד להכיר מושגי יסוד אותם תוכל ללמוד בקורסים און ליין. לגבי קורס יש עכשיו את הקורס של הטכניון גם בJCE מכללת עזריאלי ולדעתי הוא נשמע לי הכי מקצועי. שיהיה בהצלחה!
סגור