פורום מערכות מידע

בהנהלת: ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מערכות מידע, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי

ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי הוא ראש ההתמחות לניתוח מערכות מידע בקריה האקדמית אונו. מעבר לתפקידו זה הוא שימש במגוון תפקידים כמו גם כחבר נשיאות לשכת מנתחי מערכות המידע וחבר הוועדות המקצועיות בלשכה. ד"ר רחימי, הוא בעל תואר ראשון מהמכללה למנהל, בעל תואר שני במנהל עסקים מהקריה האקדמית אונו ותואר שלישי במערכות מידע מאוניברסיטת מנצ'סטר, אנגליה.

 
אייל | 10:38  18/01/14
למדתי לתואר באוניברסיטת חיפה שהתחיל כMIS ועבר לIS לאחר שנתיים עזבתי כי היה לי מרצה נוראי לג'אוה והבנתי שאני לא מסתדר עם זה יותר וגם נגמר לי המימון. היום אני סטודנט להנדסאי תעשיה וניהול בטכניון בלימודי ערב בשנה שניה כבר. האמת שהלימודים שונים לגמרי מהאקדמיה הקושי והעומס שונים ויש תחושה שהמורים רוצים שתצליח. בכול אופן, אני עובד גם בטכניון כמנהל אתר פנימי ותומך מיחשוב ועוד שנה מהיום צפוי לסיים עם הלימודים. רציתי לשאול איפה היית ממליץ לי לחפש עבודה בתחום עוד בשנה שלישית היות ויש לי רקע מגוון תודה
מנהל פורום | 21:05  18/01/14
אייל תחילה קשה לי שלא לחוש החמצה לאור החלטתך לעזוב את הלימודים באיברסיטת חיפה. אין ולא אמורה להיות סיבה לעזוב לימודים אקדמיים ובטוח שלא בעקבות התנסות אחת עם מרצה ספציפיי ... אני בהחלט הייי חושב על דרך לשוב ולהשלים את לימודי התואר הראשון אחרי השלמת לימודי ההנדסאים. שר לעבודה, יש מגוון רחב של תפקידים שתוכל לבצע בחברות היי-טק, חברות שעיסוקן שירות או תעשיה. חיפוש פשוט ב Google או אצל מכרייך ב Linkedin יניב לבטח תוצאה רצויה. מציע לך אפילו להיעזר ברשימת הקשרים האישיתשלי ב Linkedin לצורך כך.
סגור