פורום מערכות מידע

בהנהלת: ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מערכות מידע, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי

ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי הוא ראש ההתמחות לניתוח מערכות מידע בקריה האקדמית אונו. מעבר לתפקידו זה הוא שימש במגוון תפקידים כמו גם כחבר נשיאות לשכת מנתחי מערכות המידע וחבר הוועדות המקצועיות בלשכה. ד"ר רחימי, הוא בעל תואר ראשון מהמכללה למנהל, בעל תואר שני במנהל עסקים מהקריה האקדמית אונו ותואר שלישי במערכות מידע מאוניברסיטת מנצ'סטר, אנגליה.

 
אהוד | 22:12  04/11/14
אני בן 25, בוגר תואר ראשון בכלכלה + תואר שני בניהול מערכות מידע (לקראת סיומו) עובד מזה 3 שנים בבנק אין לי רקע מעשי בתחום מערכות המידע אך כן יש רקע תיאורטי נרכש מלימודי טכנאי הנדסת תוכנה (יג') של תחום הSQL. מעוניין לעשות הסבה תעסוקתית מתחום הכספי נטו אל תחום מערכות המידע אבקש דעה אובייקטיבית לגבי הסבה לתחום הBI זאת ע"י קורס בגון ברייס, החל מהסיכוי להשתלבות בעבודה אחרי סיום הקורס ומשכורת התחלתית צפויה.
מנהל פורום | 21:16  13/12/14
אהוד ישנם בתי ספק מקצועיים שמתמחים אך ורק בנושא ה BI והייתי מציע לך לפנות אליהם ... מעבר לזה אישית הייתי מציע לך את הבאות, פנה לאנשים ומכרים בבנק בו אתה עובד. יש סיכוי רב שנושא ה BI הוא נושא "מטופל" בבנק. בצורה שכזו תוכל למנף את העמדה שיש לך כבר בבנק על מנת לבצע הסבה מקצועית בבנק אל תחום ה BI.
סגור