פורום מערכות מידע

בהנהלת: ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מערכות מידע, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי

ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי הוא ראש ההתמחות לניתוח מערכות מידע בקריה האקדמית אונו. מעבר לתפקידו זה הוא שימש במגוון תפקידים כמו גם כחבר נשיאות לשכת מנתחי מערכות המידע וחבר הוועדות המקצועיות בלשכה. ד"ר רחימי, הוא בעל תואר ראשון מהמכללה למנהל, בעל תואר שני במנהל עסקים מהקריה האקדמית אונו ותואר שלישי במערכות מידע מאוניברסיטת מנצ'סטר, אנגליה.

 
אלמג | 19:22  20/06/16
היי! אני רוצה להתחיל ללמוד מערכות מידע ומתלבטת בין כמה דברים 1. ניהול מערכות מידע או הנדסת מערכות מידע זה קריטי? יש הבדלים משמעותיים או שעדיף לצאת מהר לשוק ולעשות ניהול בשלוש שנים? 2. בתיכון לא השקעתי ולכן סיימתי עם חמש יחידות 68 .הבנתי שיש את זה רק בבן גוריון ובאוניברסיטת חיפה..בבן גוריון דורשים חמש יחידות בציון 70 לפחות. האם כדאי לי להשקיע את השנה הזאת ולהשלין בגרות או לגשת למועד נוסף של פסיכומטרי בשביל להתקבל לאוניברסיטה או ללמוד במכללה? (אני בכל מקרה לא מתכננת ללמודהשנה כך שלא אפספס שנה) 3. האם במקצוע הזה קיים הבדל מהותי בין המכללות לאוניברסיטאות? 4. איזה מכללות מומלצות אם כן? חשבתי על האקדמית תא יפו. ידוע לך על הרמה? על חיי החברה שם? על איך שהיא נחשבת בשוק? 5. האם ידועים לך על כל מיני מכללות המציעות אפיקי מעבר לאוניברסיטאות? 6. האם אוניברסיטת חיפה כלכך נוראית או שעדיף מכללה? 7. מה גובה השכר בערך ליוצאי התואר ולאיזה טווח הוא מגיע בערך לאחר נסיונות? תודה רבה מראש וסליחה על ההפרעה והחיפרה(((:
סגור