פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
בועז | 09:48  14/04/10
אני מתלבט לגבי לימודי הנדסת מכונות,יש לי את האפשרות להתקבל למכללות ואפילו לאוניברסיטאות כנראה,למדתי 5 יח' מתמטיקה ופיזיקה לבגרות. הייתי רוצה לשמוע מה בעצם עושה מהנדס מכונות,מה לומדים,איך אפשר להתכונן או איזה חומר ללמוד כדי להגיע מוכן ללימודים,איך אפשר לדעת אם יש לי את הכישורים הדרושים להצליח בלימודים ו/או בעבודה ואיך אפשר לשפר את הכישורים הקיימים במידה וצריך. תודה על התשובה.
שמיר שני | 14:02  15/04/10
בועז שלום, במרבית המוסדות המלמדים הנדסה מתקיימים במהלך חודשי הקיץ (לפני פתיחת שנה"ל) קורסי הכנה במתמטיקה ופיזיקה המיועדים הן לרענן את ידיעות המועמדים והן ליישר קו עבור מועמדים שלא ראו תחום כמו פיזיקה בעבר. על כן באם למדת תחומים אלה בהיקף של 5 יח"ל ואתה זוכר את החומר, ניכר כי הדבר אמור להספיק אולם דרישותיו של כל מוסד עשויות להשתנות ועל כן שווה לבדוק עבור כל מוסד מהן הדרישות. לדוגמה, במכללה האקדמית להנדסה ירושלים, כל המועמדים שלא ניגשו לבחינת בגרות במתמט' ברמת 5 יח"ל בשנתיים האחרונות מחויבים במעבר בחינה לפני פתיחת השנה. כאשר מעבר הבחינה בהצלחה מאפשרת לקיחת קורסי מתמט' מתקדמים של התואר. הייתי ממליצה לך להגיע לפגישת ייעוץ לגבי התחום שמעניין אותך ולשמוע על אפשרויות תעסוקה קונקרטיות בהנדסת מכונות כמו גם לנסות ולדבר עם סטודנטים/בוגרים אשר עובדים בתחום ולקבל מושג על מה הם עושים בתעשייה בפועל. נשמח לתת לך אינפורמציה נוספת באם תיצור עימנו קשר טלפוני 02-6588000 שלוחה 1. בהצלחה, שני
סגור