פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
רציתי לדעת אילו אפשרויות תעסוקה יהיו לי בעתיד אם אני אלמד הנדסת תעשייה וניהול עם התמחות במערכות מידע. אילו קורסים נוספים ניתן לקחת(לאחר התואר), כדי להרחיב את מגוון אפשרויות התעסוקה שלי? ומה בעצם ההבדל בין תעו"נ לבין מנהל מערכות מידע, שזהו תואר שלם שמתרכז במערכות מידע. את מי יעדיפו לקחת? מה היתרון בעצם של ההנדסה על פני מנהל מערכות מידע שזה תואר B.A ולא B.sc?
שני שמיר | 08:26  12/10/10
ישראל שלום, בגדול תואר בהנדסה על כל תחומיה משלב קורסי יסוד רבים מתמטיים והנדסיים המהווים בסיס ללימודי ההמשך. ללמוד מערכות מידע במסגרת הנדסת תעשייה וניהול הינה התמחות שבדרך כלל מורגשת יותר בשנים המתקדמות של התואר (שנים ג' ו-ד'). הייתי ממליצה לך לבדוק את תוכנות הלימוד ולשוחח עם סטודנטים שלמדו תחומים אלו. זאת מאחר וישנן נקודות חפיפה אולם כאמור ישנם תכנים אשר אינם זהים בין שני התחומים. כמו כן במסגרת לימודי הנדסה השנה האחרונה של הלימודים ממוקדת ברובה לביצוע פרויקט גמר הנעשה בשילוב התעשייה ומקנה ידע מעשי המקל על ההתשלבות בשוק העבודה עם סיום הלימודים. כוונתי היא שלסיים תואר בהנדסת תעשייה וניהול מאפשר מגוון רחב של אפשרויות תעסוקה, לא רק בתחום מערכות המידע אלא בתחומים רבים נוספים מאחר ובמהלך התואר אתה נחשף לתכנים ופנים רבים של המקצוע. נשמח להסביר ולפרט יותר על תחום הנדסת תעשייה וניהול ועל ההתמחויות המוצעות אצלנו במכללה האקדמית להנדסה ירושלים, בטלפון 02-6588000 שלוחה 1. בהצלחה בבחירה, שני
סגור