פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
חוששת | 10:19  19/01/11
שלום, אשמח לשמוע את דעתכם בנושא. אני בוגרת 5 יח"ל במתמטיקה ופיסיקה מהתיכון, בציונים לא מדהימים.. 80. אני לא עילוי בתחומים הריאלים, אך לא רעה כלל.. אני מאוד מתעניינת בלימודי הנדסה, במיוחד הנדסת מכונות והנדסה סביתית. כידוע התחום של הנדסת מכונות הוא מאוד מאוד קשה, ודורש יכולות ריאליות מאוד גבוהות , ולדעתי אני לא אצליח להתמודד עם החומר הלימודי ולסיים את התואר בציונים נורמליים. האם החשש שלי מוצדק? איך יודעים אם יש סיכוי לשרוד את הלימודים האלה בהנחה שכמובן משקיעים המון בלימודים? תודה.
שלום, תחילה לפי מה שרשמת הציונים שלך ברמת 5 יח"ל במתמטיקה ובפיסיקה יפים מאוד. קצת קשה לדעת לפני פתיחת הלימודים מה סיכויי ההצלחה שלנו לסיים את הלימודים.תחומי ההנדסה הם תחומים ריאלים הכוללים המון פיסיקה ומתמטיקה (בעיקר בשנתיים הראשונות ללימודים). לפני פתיחת השנה לרוב יש קורסי הכנה שמכינים אותך ללימודים, לקורסים אלו יש ניבוי די טוב לסיכויי ההצלחה שלך בלימודים עצמם. הייתי ממליצה לך לפנות למוסד בו את מעוניינת ללמוד ולשוחח עם ראש מחלקה, או ראש תחום לקבל הסבר על תוכנית הלימודים ומהלכה. ואולי לקבל קצת יותר מידע ולהפחית את הלחץ. המון בהצלחה רלי
גבי | 21:12  19/01/11
אם לא תאמיני בעצמך, בטוח לא תצליחי. אם תנסי, ותבואי עם מחשבה חיוביות והרבה רצון, יש לך סיכוי להצליח ולהפתיע גם אותך לטובה. או כבר שאומר הפתגם הצבאי הידוע - "עם קצת רצון וקצת יכולת, גם פיל יכול..." :)
סגור