פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
יעל | 23:15  08/09/14
שלום! יש לי שאלה או יותר נכון התלבטות. אשמח לקבל עצות מרציניים בלבד. אני מתלבטת בין האוניברסיטה הפתוחה לבין האקדמית תל אביב יפו ובין המרכז הבינתחומי בהרצליה. אני מעוניינת ללמוד מדעי המחשב או הנדסת תוכנה או הנדסת מערכת מידע. אני מאוד מתלבטת. אשמח לקבל עצות והכי חשוב איפה הכי ניחשב ללמוד את המקצועות הנ"ל. תודה לכולם.
ליאור רייכל | 11:06  13/11/14
זו שאלה קצת מורכבת כי זה תלוי מאוד במי את ואת זה רק את יודעת. האוניברסיטה הפתוחה דורשת יכולות של למידה אוטודידקטית והמון משמעת עצמית- זה לא מתאים לכולם. אם נדייק, זה לא מתאים לרוב האוכלוסייה ולכן אחוזי הפורשים מהאוניברסיטה הפתוחה בלימודי התכנה הם גבוהים מאוד! הבינתחומי יקר ונחשב גם כפלצני אבל יש אנשים שמתחברים לסטייל. אני מכיר מישהו שלומד באקדמית ת"א-יפו ולא מרוצה אבל שוב זו חוויה אישית שלו ועדיף שתבררי את זה עם בוגרים נוספים. אני את התואר הראשון שלי עשיתי במכללת עזריאלי בירושלים, שגם שם אגב יש הנדסת תוכנה והיא הקמפוס של הטכניון , אז ברמה האישית אני יכול לדבר רק על המוסד הזה שבעניי הוא מעולה! אבל יש לך גם את מכללת אפקה שנחשבים לטובים, אוניברסיטת ת"א וכמובן כמובן הטכניון
סגור