פורום לימודים בהונגריה

בהנהלת: University  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע על לימודי הרפואה בהונגריה בשפה האנגלית. מה תנאי הקבלה,קורסי הכנה, עלויות, חיי חברה ועוד ככל העולה על דעתכם.
 
University

יוניברסיטי פועלת בישראל משנת 1993 ועוסקת בהכוונת סטודנטים ישראלים ללימודים אקדמיים בהונגריה

 
שלום, אני חייל שמשתחרר בחודש מרץ הקרוב ואני מעוניין ללמוד רפואה בהונגריה. ממוצע הבגרויות שלי הוא טוב יחסית (107, הרחבתי כימיה, פיזיקה וביוטכנולגיה) והאנגלית שלי היא סך הכל ברמה טובה, אבל לאחר 3 שנים של שירות קרבי המוח קצת נרקב וצריך לנער ממנו את האבק, לכן החלטתי שכדאי שאני יעשה מכינה באחת מהאוניברסיטאות. אם אני רוצה להתחיל את המכינה כבר בחודש אוקטובר הקרוב (שנת 2012), מתי זה הזמן להתחיל להתעסק עם כל הטפסים והבירוקרטיות, ואילו טפסים ואישורים צריך להשיג בשביל שאני יוכל ללמוד בהונגריה? בנוסף, אני צריך כל פיסת מידע שאתם יכולים להביא לי על האוניברסיטאות שם, איזה מהם מומלצות יותר? חיי החברה בערים? ובעצם כל דבר פסית מידע שניראה לכם שתהיה לי שימושית, כי רק עכשיו התחלתי להיסגר על עצמי ואין לי כמעט ידע בקשר ללימודים שם. תודה!
מה קורה? בבירור שעשיתי, מספיק שבועיים שלושה לפני בשביל להיכנס למכינה, אבל בשביל יותר פרטים, עדיף שתפנה בהקדם האפשרי לרוני פריד - 09-8858226. הוא ייתן לך מידע מדויק על כל הבירוקרטיה. אם אתה מתכנן על לימודים במכינה בחול זה ייתן לך חלון לחיים בהונגריה, במכינה בבודפשט גם עושים סיור באוניברסיטאות. בלי שום קשר - יש המון מידע שאני יכולה לחלוק איתך, רק שאני צריכה שתהיה יותר ספציפי. תטייל בפורום ותראה שיש בהמשך תשובות מאוד מפורטות על חיי החברה ואיכות הלימודים. אם יש לך שאולות מעבר, אל תהסס לפנות
סגור