פורום לימודים באיטליה

מטרת הפורום לתת מידע למתעניינים בלימודים באיטליה - לימודי איטלקית, לימודים אקדמאים ולימודי תעודה .
 
 
עומר לוי | 13:56  06/11/10
איתן שלום, אני כרגע גרה בפריז, ושוקלת אפשרות של מעבר לאיטליה לצורך לימודי עיצוב פנים. האם אתה יודע היכן ניתן ללמוד ומהו טווח המחירים? כמו כן, האם ניתן ללמוד בשנה אחת איטלקית ברמה הנדרשת באיטליה? תודה..
שלום רב לימודי עיצוב פנים נלמדים במספר בתי ספר פרטיים ובאוניבריסטאות. במידה ומדובר במסלול תואר באוניברסיטה, בדרך כלל במסגרת הפקולטה לארכיטקטורה, יש לעמוד בדרישות הקבלה (בגרות מלאה, פסיכומטרי מעל -400, מבחן קבלה הכולל ידע במתמטיקה, פיזיקה, תולדות הארכיטקטורה וכמובן איטלקית). במידה ומדובר בבית ספר פרטי יש להיות מאוד זהירים שכן כל מקרה לגופו ולא כל בית ספר שמציע תכנית לימודים אטרקטיבית (או אתר אינטרנט משכנע) נותן את התמורה ביחס למחירים הגבוהיים יחסית בד"כ. בנוגע לאיטלקית תכנית לימודים מסודרת של ארבעה חודשים באיטליה בבית ספר פרטי אמורה להביא אותך לרמה הנדרשת על מנת להשתלב בלימודים אקדמיים. כמובן שבמקביל לתכנית וחשוב מכך, אחריה, צריך להמשיך וללמוד את האיטלקית באופן עצמאי במקביל ללימודים עצמם. אני משתדל להמנע מלפרסם שמות של גופים פרטיים במסגרת הפורום, כך שאם תרצי מידע על בתי ספר פרטיים מסויימים תוכלי לפנות לגופים השונים המייצגים אותם, או אלי במייל הפרטי. המון הצלחה איתן
האם כדי ללמוד עצוב פנים חייבים לעבור מבחני ידע במתמטיקה ופיזיקה? יש לי דיסקלקוליה, ולכן אני מתעניינת בעיצוב פנים ולא באדריכלות.
סגור