פורום לימודים באיטליה

מטרת הפורום לתת מידע למתעניינים בלימודים באיטליה - לימודי איטלקית, לימודים אקדמאים ולימודי תעודה .
 
 
שלום רב. אני מתעניינת מאוד בלימודי וטרינריה בטורינו. הבנתי שישנן 2 אוניברסיטאות ושהשכר לימוד נע בין 1000-1200 יורו בשנה. רציתי לדעת איך אני מתחילה ללמוד למבחני קבלה? מתי מתקיימים המבחנים? והאם ברגע שיש תשובות ניתן להתחיל את השנה או שצריך לחכות רק לשנה אחרי על מנת להתחיל? אני מתכננת להתחיל בשנה הבאה תודה מראש.
שלום רינת. גם לך אני צריך לתת את התשובה הבאה: משרד החינוך האיטלקי עדיין לא פרסם את התקנות החדשות לקבלה לאוניברסיטה. אפרסם במסגרת הפורום ברגע שיתפרסמו באיטליה. איתן
תודה רבה אני אמשיך לעקוב.. אבל ברמת העיקרון.. ברגע שעושים את מבחני הקבלה בספטמבר האם אפשר להכנס כבר באותה השנה ללימודים? או שצריך לחכות לשנה שאחרי?
לא יודעת, אני הייתי מורידה את טורינו מהפרק. שמעתי מישראלים רבים שהיא בדר''כ מקשה במבחן השפה ובגדול תעשה כל מה שביכולתה בשביל לצמצם כניסת זרים כך שאם את לא חולמת באיטלקית, אמורה להיות תותחית במבחן הקבלה ולא כל כך משנה לך הרמה של המרצים (ולפי מה שאמרו לי - היא לא משהו) אז לכי על זה. גם אם עושה מסלול באנגלית זה לא סותר מכך שהם פשוט לא רוצים זרים ולא יקלו עלייך בתנאים. כמובן שיכול להיות שאלו רק סטודנטים ממורמרים שלא צלחו את השנים ברפואה, אבל קחי את זה בעירבון גם אם מוגבל. ואני יודעת שהמבחני קבלה למסלול אנגלית מתקיימים באפריל, ואלו לאיטלקית בסוף הקיץ. התוצאות די מהירות. חברה שלי עשתה מבחן קבלה באיטלקית בתחילת ספטמבר והתחילה ללמוד בתחילת שנת הלימודים - סוף ספטמבר. בנוגע ללימודים - תלמדי לבד מספרי האלפאטסט (כולם לומדים מהם ויש להם אחוזי הצלחה די גבוהים) או בעזרת מכינה מוכרת, לשיקולך.
טעות שלי. לוטרינריה זה רק באפריל (כך זה היה השנה, זה יכול להשתנות) ורק באיטלקית.
סגור