פורום לימודי פסיכולוגיה - לקריאה בלבד

בהנהלת: פרופ' ארנון לוי   |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום פסיכולוגיה תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני בפסיכולוגיה ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? תנאי קבלה, שדרוג בעבודה? מה אפשר לעשות עם התואר? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
פרופ' ארנון לוי

פרופ' ארנון לוי פסיכולוג קליני, פסיכואנתרופולוג ומאמן אישי. לשעבר יו”ר האיגוד הישראלי לפסיכותרפיה, מייסד האיגוד הישראלי לאימון פסיכולוגי ,סגן נשיא בחברה הבינ"ל לאימון בגישת Coaching Psychology

 
שלום, אתמול העליתי הודעה והיא משומה לא התפרסמה.. אני מאוד לחוצה על הזמן כי רוצה להתחיל ללמוד כבר בסמסטר הקרב (באוקטובר). הבנתי שזאת התקופה של ימים פתוחים במוסדות אקדמיים בדיוק עכשיו. אני דיי נעולה על תחומים הומניים, סוציאלוגיה, או תקשורת, או פסיכולוגיה אולי, לא יודעת בדיוק, אני מבולבלת. אבל הכל פתוח מבחינתי, גם הנדסה ילך, אני בונה על היום הזה שיסבירו לי מה עדיף ללמוד ולמה. מקווה שיום פתוח במוסד כלשהו יסייע לי להחליט איפה ללמוד ואיזה תחום. לכן אני פונה אליכם, כדי לשאול איפה יש ימים פתוחים ומתי? בנוסף, אם גולשים כאן סטודנטים מדי פעם שלומדים את התחומים אלה, ויכולים לומר את דעתם על התחום, זה ממש יעזור לי כמובן.. אם יש כאן נציגים של המוסדות אני אשמח גם.. תודה.
שלום, היום הפתוח במרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון יתקיים בתאריך 3 באוגוסט. ביום זה תהיי לך הזדמנות מצוינות להכיר את המרכז על כל היבטיו - הסגל האקדמי, המחקר, המעבדות ואולפני התקשורת, הספרייה, מגוון תוכניות לימודים לתואר שני וראשון לצד מרכז ללימודים קדם אקדמיים והמרכז לעיצוב ולטכנולוגיה (תואר הנדסאי), המעונות והקמפוס שוקק החיים - המרכיבים את אחד המוסדות האקדמיים המובילים בארץ, אקדמיה פורצת דרך. כמו כן, יתקיימו סיורים ברחבי הקמפוס, ובפניך יוצגו תערוכות פרויקטים של מחלקות שונות, תוכלי ללמוד על מגוון האפשרויות לקבלת מלגות וסיוע כלכלי, ולשמוע על חוויית הלימודים והמגורים ממקור ראשון - מפי סטודנטים ואף בוגרים. הסעות ללא תשלום מנקודות ברחבי הארץ: נתניה, ירושלים, כפר סבא, חדרה, פתח-תקווה, תל- אביב, ראשון לציון. הנרשמים ללימודים ביום הפתוח יקבלו אפשרות מלגה עד 500 ₪ (להרשמה- 072-2727495) להירשם ליום הפתוח באריאל ולהסעות: http://www.ariel.ac.il/university/newsite/open_day.asp הנרשמים ללימודים במסגרתו של היום הפתוח באריאל, יקבלו מלגה עד 500 ש"ח.
רונן | 12:25  19/07/12
היי אני לומד במכללת אשקלון פסיכולוגיה ויכול להעיד שזו מכללה מצויינת. הם מקיימים יום פתוח ב3/8. כדאי לך לבדוק שם. בהצלחה http://www.ash-college.ac.il/?cmd=ashkelon.175
מנהל פורום לימודי פסיכולוגיה | 08:08  22/08/12
ענת שלום רב, לגבי המידע הוא נמצא באינטרנט, חפשי בגוגל ותמצאי את המועדים של הימים השונים. לעניין הסבר מקיף בכל אחת מהמכללות יש מרכזי ייעוץ למועמדים (מתעניינים) את יכולה להתקשר ולתאם פגישה ותקבלי הסבר רחב על שאלותייך. בהצלחה בכל אשר תבחרי.
סגור