פורום ייעוץ פיננסי-לקריאה בלבד

בהנהלת: אופיר שלו  |  מסר למנהל/ת הפורום
מנהל הפורום: אופיר שלו, סמנכ"ל כלל מימון אשראי צרכני בע"מ. הפורום ייתן מענה והדרכה בתחום הפיננסי, לסטודנט העתידי ולסטודנט העכשווי: הלוואות ללימודים, מימון שכר דירה, מימון בעזרה למחייה במהלך הלימודים. הכדאיות של הלוואות למימון הלימודים, מהו ליסינג אקדמי?, ריביות, החזרים, הבדל בין הלוואה מהבנק לעומת גוף מימון חוץ בנקאי כל זאת ועוד בפורום לייעוץ פיננסי.
 
אופיר שלו

 
שלום. אני מקווה להתחיל ללמוד בעוד כחצי שנה במסלול לימודי תעודה, בן 3 שנים, בו 3-4 ימי לימוד מלאים בשבוע. שכר הלימוד מאוד גבוה (20,000-25,000 ש"ח לשנה). כרגע אני עובדת ומנסה לחסוך כמה שיותר כסף ללימודים. בזמן הלימודים אעבוד כמובן, אך אני לא בטוחה שזה יספיק למימון השוטף. עד הלימודים אחסוך כמאה אלף ש"ח – אבל כמו שזה נראה – סכום זה בקושי יספיק לי וכמובן שכולו יגמר במהלך הלימודים. רציתי לדעת אם יש איזשהו אפיק השקעה, שהוא מספיק בטוח, שיאפשר לי להגדיל את הסכום או לא לכלות אותו רק על הלימודים. חשבתי על רכישת דירה זולה והשכרתה, אבל אני לא בטוחה ששכר הדירה שאקבל יספיק לי במהלך הלימודים. תודה, תמר
אופיר שלו | 15:06  23/03/08
תמר שלום, סכום של 100,000 ש"ח יוכל להניב לך נכון להיום תשואה סולידית ומובטחת של כ- 3% בשנה בלבד. תשואה על דירה יכולה להגיע לכפול, אך בד"כ גם נדרשת השקעה גבוהה יותר מזו עליה את מדברת. בהצלחה.
שני סטודנטית מצליחה | 13:49  14/05/08
בכל מיני אפיקי השקעות בורסה אינטרנט המטרה היא להניב תשואה מהכסף הקיים אצלך ולגרום לכסף לעבוד בשבילך ולא את בשבילו תנסי לעבוד מהבית יש כל מיני אופציות להגדלת השכר כנסי ללינק http://cashflowclub.org.il/node/5088 בהצלחה :)
סגור