פורום ייעוץ פיננסי-לקריאה בלבד

בהנהלת: אופיר שלו  |  מסר למנהל/ת הפורום
מנהל הפורום: אופיר שלו, סמנכ"ל כלל מימון אשראי צרכני בע"מ. הפורום ייתן מענה והדרכה בתחום הפיננסי, לסטודנט העתידי ולסטודנט העכשווי: הלוואות ללימודים, מימון שכר דירה, מימון בעזרה למחייה במהלך הלימודים. הכדאיות של הלוואות למימון הלימודים, מהו ליסינג אקדמי?, ריביות, החזרים, הבדל בין הלוואה מהבנק לעומת גוף מימון חוץ בנקאי כל זאת ועוד בפורום לייעוץ פיננסי.
 
אופיר שלו

 
אודה לעזרה | 16:39  26/06/08
שלום לכולם, אני בן 24 וגר ביישוב בדרום. מאוד מעונין להתחיל ללמוד תואר ראשון במוסד במרכז. יש לי בגרות ופסיכומטרי אבל לא מאוד גבוהים. אני לא כל כך יודע לאן לגשת ומה לעשות. בעיקר לגבי אפשרות של מימון הלימודים. מישהו יכול להמליץ לי על מסלולי לימוד ומוסדות שיקבלו אותי? תודה, דורי.
קובי | 18:00  26/06/08
היי דורי, אני יודע שכמה חברים שלי שמגיעים מפריפריות כמו ירוחם ומעלות לומדים במכון הטכנולוגי בחולון מקצועות כמו ניהול טכנולוגיה והנדסת חשמל. יש שם גם הרבה אופציות למלגות ולהשתלבות בלימודים תוך כדי. כדאי לך לברר שם וגם אולי עוד להספיק להירשם השנה. בהצלחה
אופיר שלו | 10:30  21/07/08
דורי שלום, הבחירה במקום לימודים צריכה להעישות ממספר שיקולים אישיים של כל מועמד ומועמד. ראשית, נטייתך לכיוון מסויים ( באם מגובשת), המקום שבו תרצה ללמוד וכד'. היום ברוב המוסדות יש ריבוי של חוגים, אשר סביר כי אחד מהם יתאים לך ( גם באם הציונים אינם גבוהים). כנס באתר זה לפורום חיפוש לימודים ותנסה להתרשם.
סגור