פורום ייעוץ פיננסי-לקריאה בלבד

בהנהלת: אופיר שלו  |  מסר למנהל/ת הפורום
מנהל הפורום: אופיר שלו, סמנכ"ל כלל מימון אשראי צרכני בע"מ. הפורום ייתן מענה והדרכה בתחום הפיננסי, לסטודנט העתידי ולסטודנט העכשווי: הלוואות ללימודים, מימון שכר דירה, מימון בעזרה למחייה במהלך הלימודים. הכדאיות של הלוואות למימון הלימודים, מהו ליסינג אקדמי?, ריביות, החזרים, הבדל בין הלוואה מהבנק לעומת גוף מימון חוץ בנקאי כל זאת ועוד בפורום לייעוץ פיננסי.
 
אופיר שלו

 
כרמית | 08:20  30/10/08
אני מעוניינת ללמוד בחו"ל מספר שנים (בין 3 ל 4) , ואף להגר לשם , כרגע יש לי סכומי כסף בפקדונות ובקרנות , שמהם אני חיה , ואני מעוניינת להמשיך ולהתפרנס מהם גם ב חו"ל ,האם כדי לי להעביר את הקרנות והפקדונות שלי לבנק בחו"ל או להשאיר אותם בחשבון בנק בארץ? או שכדי לי לחלק בין בנק בארץ לבנק בחו"ל?
אופיר שלו | 14:31  02/11/08
כשאת לומדת ועובדת בחול יהיה לך נוח להתנהל עם חשבון מקומי. עם זאת, תוכלי להשאיר כאן כספים בחשבון עוש שכמעט ואינו פעיל או חשבון ני"ע עם עלויות נמוכות ממנו תוכלי להינות במהלך שהייתך בחו"ל ועד חזרתך. במידה ואת מוצאת לנכון להישאר בחו"ל, יתכן ולא כדאי לשלם עמלות כפולות על ניהול שני חשבונות, אך את החלטה זאת אני ממליץ לך לקבל אחרי מספר חודשי שהייה בחו"ל ולאחר שתחליטי שאכן נוח לך לחיות ולהתנהל פיננסית בחו". בהצלחה
סגור