פורום ייעוץ פיננסי-לקריאה בלבד

בהנהלת: אופיר שלו  |  מסר למנהל/ת הפורום
מנהל הפורום: אופיר שלו, סמנכ"ל כלל מימון אשראי צרכני בע"מ. הפורום ייתן מענה והדרכה בתחום הפיננסי, לסטודנט העתידי ולסטודנט העכשווי: הלוואות ללימודים, מימון שכר דירה, מימון בעזרה למחייה במהלך הלימודים. הכדאיות של הלוואות למימון הלימודים, מהו ליסינג אקדמי?, ריביות, החזרים, הבדל בין הלוואה מהבנק לעומת גוף מימון חוץ בנקאי כל זאת ועוד בפורום לייעוץ פיננסי.
 
אופיר שלו

 
דן | 08:55  04/12/08
אני מתכנן לקחת הלוואה של 150000 ש"ח עם ריבית אפסית ( עובד מדינה ) . מתכנן להוסיף את מה שיש לי מהתוכנית חיסכון ( 60000 ש"ח) ולקנות בית שאשכירו עד לכיסוי ההלוואה ואך בעתיד הרחוק אוכל לצבור תזרים מזונים חודשי מההשקעה בקניית הבית . בית בעתיד יהיה לי לצורך מגוריי כך שאני לא צריך לחכות לכיסוי ההלוואה בכדי לקחת אחרת לצורך קניית בית לעצמי . בינתיים אני גר עם ההורים. אני בן 23 ובקרוב מאוד אני מתחיל את לימודי האקדמאים לתואר ראשון מנהל עסקים . השאלה היא האם כדאי להמתין לסיום הלימודים ואז להתחיל להשקיע בפרוייקט של קניית הבית וכך אבטיח לעצמי שקט נפשי וכלכלי לטווח הארוך או שמא כדאי לרכוש את הבית ולהתחיל להמתין לסגירת ההלוואה בעתיד הרחוק ( הערכה של 10 - 13 שנה )
אופיר שלו | 17:26  14/12/08
היי דן, לשאלתך אין תשובה חד משמעית . באם אתה נוטה להאמין ששוק הנדלן יהיה טוב בשנים הבאות ושווי הדירה באיזור שתרכוש יעלה, אזי כנראה אתה עושה עיסקה טובה. עפ"י הנתונים שאתה מציין, אתה יכול גם לשלם בעבור לימודייך וגם לבצע ההשקעה ולהחזירה לאורך השנים. באם הינך מאמין שההשקעה טובה ותוכל לשלב בין השניים יתכן וכדאי לך לבצע המהלך כבר היום. בהצלחה
סגור