פורום ייעוץ פיננסי-לקריאה בלבד

בהנהלת: אופיר שלו  |  מסר למנהל/ת הפורום
מנהל הפורום: אופיר שלו, סמנכ"ל כלל מימון אשראי צרכני בע"מ. הפורום ייתן מענה והדרכה בתחום הפיננסי, לסטודנט העתידי ולסטודנט העכשווי: הלוואות ללימודים, מימון שכר דירה, מימון בעזרה למחייה במהלך הלימודים. הכדאיות של הלוואות למימון הלימודים, מהו ליסינג אקדמי?, ריביות, החזרים, הבדל בין הלוואה מהבנק לעומת גוף מימון חוץ בנקאי כל זאת ועוד בפורום לייעוץ פיננסי.
 
אופיר שלו

 
אור | 12:31  17/03/10
שלום, אני בן 22, חסכתי סכום של כ-70,000 שקל אותו אני מעוניין לסגור בתוכנית חסכון כלשהי. האם תוכל להמליץ לי כיצד להשקיע את הכסף, ומהן הריביות שניתן לקבל על הסכום ? בתודה מראש.
אופיר | 13:57  17/03/10
לידיעתי אין היום תוכניות חסכון אטרקטיביות במיוחד והטיפול בכסף צריך להעישות עפ"י רמת הסיכון שתרצה לקחת על עצמך. בגדול, הבנקים יציעו לך על סכום כסף זה מקסימום 2% - 3% לשנה צמוד מדד ( תלוי בתקופת החסכון). ניתן להשאיר חלק מהכסף בפקדון ואת חלקו להשקיע באג"ח מדינה, שעשויות להניב תשואה מעט יותר גבווה ובאופן יחסי בטוחה. שווה להיכנס לבנק לבדוק האופציות הקיימות.
דודי | 12:24  26/05/10
שלום אור, אני ממליץ לך להתייעץ עם יועץ השקעות בבנק שלך. אני גם עשיתי את זה, בעיקרון תוכנית חסכון לא תניב לך פירות כל כך מהר במיוחד עם הריבית פריים של היום. יש את האפשרות שתשקיע את הכסף באג''ח ממשלתי או במניות סולידיות שהן בהרבה פחות מסוכנות. ככל שתשקיע במניה מסוכנת יותר הרווח יהיה גדול יותר ולחילופין גם ההפסד יהיה גדול יותר במיוחד במצבים כאלה שהשוק היום נמצא בהם ויש ירידות שערים.
בועז | 10:13  08/06/10
אני סמכים עם דודי, במיוחד היום אין לך תוכניות חיסכון שיניבו לך פירות . לי הייתה תוכנית חיסכון שפתחתי שנתיים אחרי השחרור (אחרי שהצלחתי לחסוך סכום מסויים של כסף). הכסף היה בתוכנית חיסכון שנפרעת בכל תום שנה. בסוף השנה השנייה פשוט משכתי את הכסף והשקעתי אותו באג''ח ממשלתי ועוד סכום מסויים במניות סולידיות. יש הבדל !
גלית | 09:59  21/07/10
ככה זה , בדרך כלל בפק''מים הריבית שמקבלים לא גבוהה בכלל, מה גם שבתקופה האחרונה גם הריבית פריים ממש ירדה, נשקה לאפס אחוז ככה שאם מישהו קיבל ''רווח'' מסויים זה עשירית האגורה (כמובן זה תלוי בסכום ההשקעה שהופקדה).
סגור