פורום ייעוץ פיננסי-לקריאה בלבד

בהנהלת: אופיר שלו  |  מסר למנהל/ת הפורום
מנהל הפורום: אופיר שלו, סמנכ"ל כלל מימון אשראי צרכני בע"מ. הפורום ייתן מענה והדרכה בתחום הפיננסי, לסטודנט העתידי ולסטודנט העכשווי: הלוואות ללימודים, מימון שכר דירה, מימון בעזרה למחייה במהלך הלימודים. הכדאיות של הלוואות למימון הלימודים, מהו ליסינג אקדמי?, ריביות, החזרים, הבדל בין הלוואה מהבנק לעומת גוף מימון חוץ בנקאי כל זאת ועוד בפורום לייעוץ פיננסי.
 
אופיר שלו

 
נופר | 21:37  03/08/10
שלום, סיימתי מכינה בשנת הלימודים האחרונה בה קיבלתי מלגת לימודים מלאה ממשרד הבטחון ומלגת קיום 150% (1500 ש"ח). זכאותי התבססה על כך שאני חיילת משוחררת (השתחררתי במרץ 2009) והייתי חיילת בודדה. מצבי הכספי לא טוב, אני בחובות, ומתחילה ללמוד באוק' הקרוב. אני רואה הרבה אפשרויות למלגות לימודים באתר, אך מלגת הקיום חשובה עוד יותר מכיוון שבלעדיה איני יכולה להמשיך ללמוד. האם מלגת מחייה יכולה להיות בסכום גבוה מ1500 ש"ח? האם בכל מלגות הקיום נדרשת התרומה לקהילה בשעות שבועיות? (שפוגעות לי בשעות עבודה) אם זה חשוב, פרטים כלליים: בת 22, רווקה, ללא תמיכה כלכלית כלל. תודה מראש על התשובות, נופר.
שלו אופיר | 13:26  15/08/10
להבנתי רוב המוסדות שמעמידות מלגות קיום, דורשות תרומה לקהילה בשעות. לעניות דעתי, ניתן למצוא השעות להקדיש לנושא, למרות שלעיתים נראה כי הן מכבידות. לגבי גובה המלגה - יתכן ומוסד מסויים לא יסכים לחרוג מגובה המלגה, אך פגישה עם דיקנאט הסטודנטים ושיקלול כל המרכיבים יכולה, להוביל גם להנחה נוספת בשכר הלימוד, הזהה למעשה למלגה. בהצלחה.
סגור