פורום ייעוץ פיננסי-לקריאה בלבד

בהנהלת: אופיר שלו  |  מסר למנהל/ת הפורום
מנהל הפורום: אופיר שלו, סמנכ"ל כלל מימון אשראי צרכני בע"מ. הפורום ייתן מענה והדרכה בתחום הפיננסי, לסטודנט העתידי ולסטודנט העכשווי: הלוואות ללימודים, מימון שכר דירה, מימון בעזרה למחייה במהלך הלימודים. הכדאיות של הלוואות למימון הלימודים, מהו ליסינג אקדמי?, ריביות, החזרים, הבדל בין הלוואה מהבנק לעומת גוף מימון חוץ בנקאי כל זאת ועוד בפורום לייעוץ פיננסי.
 
אופיר שלו

 
אור אלוני | 11:30  08/01/11
שלום אופיר, אני מעוניין לקחת הלוואה ללימודי בחו"ל מבנק ורציתי לשאול האם בנקים בישראל נותנים הלוואות לסטודנטים הלומדים בחו"ל או לא (ממה שראיתי בבנק שלי רק סטודנט הלומד במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוה רשאי לקבל הלוואה)?
שלו אופיר | 16:31  09/01/11
אור שלום, בד"כ בנקים יתנו הלוואות ללימודים בחול, רק כאשר יהיו להם בטחונות להלוואה שנתנו. כשסטודנט עובר ללמוד בחול ולא משאיר בחשבונותיו נכסים כלשהם, עשוי הבנק או הגורם המלווה לחשוש מלתת את האשראי. אינני חושב שיש קשר כלשהו לעובדת ההכרה של המוסד במל"ג. יתכן שתדרש להביא להלוואתך חייב נוסף, אשר יבטיח את זרם התשלומים החודשיים של ההלוואה.
אור אלוני | 18:08  09/01/11
תודה רבה אופיר השתמש במידע זה בתבונה!
אני קיבלתי הלוואה ללימודים שלי, ואחרי שאני מסיימת אני מתחילה לשלם, קיבלתי אותה מהבנק שלי (מזרחי) אתה יכול לנסות לברר איתם אם נותנים גם הלוואות לסטודנטים בחו"ל..אני לא רואה סיבה למה לא אם אתה מנהל חשבון בנק פה...
אור אלוני | 16:32  03/02/11
תודה רבה לך על העזרה
היי נועה, מהי ההלוואה המקסימלית אותה ניתן לקחת ללימודי רפואה בפולין במידה ואני רוצה להחזיר את הכסף רק בסיום הלימודים ? האם צריך מישהו שיחתום ערבות או משהו בסגנון?
סגור