פורום ייעוץ פיננסי-לקריאה בלבד

בהנהלת: אופיר שלו  |  מסר למנהל/ת הפורום
מנהל הפורום: אופיר שלו, סמנכ"ל כלל מימון אשראי צרכני בע"מ. הפורום ייתן מענה והדרכה בתחום הפיננסי, לסטודנט העתידי ולסטודנט העכשווי: הלוואות ללימודים, מימון שכר דירה, מימון בעזרה למחייה במהלך הלימודים. הכדאיות של הלוואות למימון הלימודים, מהו ליסינג אקדמי?, ריביות, החזרים, הבדל בין הלוואה מהבנק לעומת גוף מימון חוץ בנקאי כל זאת ועוד בפורום לייעוץ פיננסי.
 
אופיר שלו

 
מירי | 22:01  12/07/11
אני נשואה כבר שנתיים עובדת במשרה מלאה גם בעלי עובד ביחד אנחנו מרוויחים לא רע למרות כל הקשיים שאני סטודנטית וכל מה שמסביב אנחנו חושבים לעבור לדירה חדשה ע"י לקיחת משכנתא הבעיה היא שאני לא מבינה גדולה בנושא.. לצערי הרב :\ הייתי רוצה שמישהו יסביר לי קצת מאיפה כדאי לקחת משכנתא ובאילו דברים זה כרוך... תודה רבה לעוזרים !!!
אופיר שלו | 09:19  13/07/11
שלום רב, מציע קודם לשבת ולחשב מהו התקציב הפנוי, בכמה רוצים לקנות דירה וכמה תצטרכו לגייס. לאחר שתדעו את הסכום הנדרש, מומלץ לפנות ל 2 - 3 הבנקים המובילים למשכנתאות ולקבל מהם תנאים. עליי לציין כי התנאים של הבנקים עשויים להיות די דומים, אך כל הצעה שתקבלי תהייה תקפה רק לשבועיים - שלושה, מכיוון שהריביות עשויות להשתנות. אחרי 2- 3 יועצי משכנתאות תהיו בקיאים בתחום במידת הביר והרצוי. בהצלחה.
סגור