פורום לימודים בגרמניה

בהנהלת: דוד שרייבר  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע למתעניינים בלימודים בגרמניה - לימודי גרמנית בארץ ובגרמניה, לימודים אקדמאים ולימודי תעודה בכל תחומי הלימוד ובכל האוניברסיטאות.
 
דוד שרייבר

מנהל את חברת Educenter העוסקת בייעוץ ללימודים בגרמניה בניהול קורסי גרמנית ובסיוע לסטודנטים ישראלים בכל ההיבטים הקשורים למעבר לגרמניה.

 
אמיר | 19:10  11/03/12
שלום, אני גר בברלין ואחרי שנה של לימודי גרמנית אני אמור לעשות מבחן C1 כדי ללמוד באוני'. הייתי שמח מאוד לקבל כמה שמות של אוניברסיטאות שתנאי הקבלה שלהם הם מבחן C1 ולא TEST-DAF. אני זקוק לאינפורמציה ללא קשר לתחום אותו אני מעוניין ללמוד. תודה מראש ;)
דוד שרייבר | 23:54  11/03/12
ישנם שני סוגים של מבחני שפה בהם אתה יכול להיבחן לרוב שהאוניברסיטאות גם דורשות ללא יוצא מן הכלל בכדי להתקבל. 1. TESRDAF 2. DSH הראשון לכלל האוניברסיטאות, השני לרוב למקצועות הרפואה. רמת C1 מתייחסת ל-TESTDAF לפי הדירוג של ה-CEFR.
תודה על המענה, אך לא מצאתי בתשובה קשר לשאלתי. C1 הוא מבחן שעושים בבית ספר לשפה, עם סיום הקורס (C1 במקרה זה). TEST DAF ומבחן ה DSH הם מבחנים אקסטרניים על מנת להתקבל לאונ'. על מנת להגיש מועמדות ללימודים, חלק מהאונ' מבקשות עוד מתהליך הגשת הבקשה וההרשמה את תוצאות מבחן ה TESTDAF (או דומיו) ולחק מהאונ' מבקשות לתהליך ההרשמה רק תוצאות C1 (שהוא קל מהנ"ל, והוא רק מבחן סיום קורס). מאוחר יותר יבקשו האונ' את התוצאות של המבחנים האקסטרניים. שאלתי היא: לאיזה אונ' אפשר להגיש מועמדות ובתהליךההרשמה יבקשו רק ציון עובר של מבחן C1. תודה מראש..
סגור