פורום לימודים בגרמניה

בהנהלת: דוד שרייבר  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע למתעניינים בלימודים בגרמניה - לימודי גרמנית בארץ ובגרמניה, לימודים אקדמאים ולימודי תעודה בכל תחומי הלימוד ובכל האוניברסיטאות.
 
דוד שרייבר

מנהל את חברת Educenter העוסקת בייעוץ ללימודים בגרמניה בניהול קורסי גרמנית ובסיוע לסטודנטים ישראלים בכל ההיבטים הקשורים למעבר לגרמניה.

 
האם יש איזשהו קיצור לימודים, לבעלי תואר ראשון בסיעוד, לאלה שרוצים להתחיל ללמוד רפואה בגרמניה?
שלום ידיד שלי למד סיעוד בארץ ועבר לגרמניה כדי ללמוד רפואה הוא היה צריך לעשות "אימות" לתעודה שלו שזה רק תרגום כל המסמכים שלו . אחר כך הוא היה צריך לדבר עם הנהלת האניברסיטה שלו ,והם ךא הסכימו , אבל מה?הוא התעקש והמשיך לנסות בהרבה אוניב. ולבסוף היו כמה שהסכימו ואישרו לו את התעודה ,מה שחסך לו כמעט שנתיים של לימודים דרך אגב תואר הסיעוד שלו הוא לא קיבל באוניברסיטה!!
מנהל פורום לימודים בגרמניה | 16:01  09/10/12
היי הייתי רוצה להכיר את הידיד שהצליח לחסוך שנתיים בלימודי רפואה, מסיבה אחת ופשוטה, זה בלתי אפשרי בהגדרה בגרמניה. במידה ויש לך תואר ראשון במדעי החיים מגרמניה, אז בתנאי ונבחנת ועברת מבחני פיזיקום, רק אז ניתן לדלג על השנתיים הראשונות. אני מבקש, לא להביא דברים לפורום שאינם מבוססים, זה יכול להטעות סטודנטים שמתכננים את הלימודים שלהם.
אכן יש! הוא לא חוסך שנתיים של לימודים אלא קורסים של שנתיים! אחר כך הוא הצטרך רק שני סמסטרים ובחינת הפיזיקום הוא סיים לימודים לפני סמסטר באוני. Lübeck דרך אגב :מה לי ולה בכדי להטעות אותה חח
סגור