פורום לימודים בגרמניה

בהנהלת: דוד שרייבר  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע למתעניינים בלימודים בגרמניה - לימודי גרמנית בארץ ובגרמניה, לימודים אקדמאים ולימודי תעודה בכל תחומי הלימוד ובכל האוניברסיטאות.
 
דוד שרייבר

מנהל את חברת Educenter העוסקת בייעוץ ללימודים בגרמניה בניהול קורסי גרמנית ובסיוע לסטודנטים ישראלים בכל ההיבטים הקשורים למעבר לגרמניה.

 
אביגיל | 14:52  24/09/13
אני מתלבטת לגבי לימודי רפואה בגרמניה, איזור קלן. יש לי ממוצע בגרויות 94.2 נקי, הבנתי שנדרש מקצוע מדעי כחלק מהדרישות, האם בגרות ברמה 3 יח' ביולוגיה בציון 97 נחשבת כמקצוע מדעי שיספק את האוניברסיטה בגרמניה? בארץ לדוגמא בגרות כזו לא נכנסת לשקלול, אבל כמו שהבנתי בגרמניה לא מתייחסים למספר יחידות אלא לציון, ולא אוכל להשלים ל-5 (ביוטופ שאין אפשרות לעשות כנבחן משנה). כמו כן, כמה זמן לוקח להשיג שליטה בשפה? תודה מראש וחג שמח! ליאור
אביגיל | 14:56  24/09/13
אני ליאור, אביגיל היא חברה מתעניינת גם בלימודי המשך לפסיכולוגיה בגרמניה, שואלת האם גם היא נדרשת לידע של השפה או שיש שיש תוכנית לתואר שני באנגלית. שוב תודה!
מנהל פורום לימודים בגרמניה | 14:19  28/09/13
ליאור, אביגיל רפואה- ממוצע יבש (ללא הבונוסים, ללא התחשבות ביח"ל) בגרויות 93 ומעלה, שליטה בשפה הגרמנית אקדמית אשר דורשת כ-9-10 חודשים במסגרת לימודית מתאימה פסיכולוגיה תואר II- ממוצע ציונים 85 מעלה בתואר הראשון, השלמת קורסים לפני תחילת התואר, שפה גרמנית ברמה אקדמית. אשמח לקבוע לכם פגישת הכוונה ללימודים בגרמניה באדיוסנטר. דוד
סגור