פורום לימודים בגרמניה

בהנהלת: דוד שרייבר  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע למתעניינים בלימודים בגרמניה - לימודי גרמנית בארץ ובגרמניה, לימודים אקדמאים ולימודי תעודה בכל תחומי הלימוד ובכל האוניברסיטאות.
 
דוד שרייבר

מנהל את חברת Educenter העוסקת בייעוץ ללימודים בגרמניה בניהול קורסי גרמנית ובסיוע לסטודנטים ישראלים בכל ההיבטים הקשורים למעבר לגרמניה.

 
אדם | 08:22  11/06/14
דוד שלום, אני וזוגתי מעוניינים לעבור לגרמניה ללמוד תואר שני. היא בתרפיה במוזיקה ואני בייננות. שנינו כמעט אחרי תואר ראשון היא בפסיכולוגיה ואני בחקלאות (אגרונומיה). ולא יודע אם זה משנה אבל שנינו אזרחים. כרגע אנחנו יודעים על מקום אחד שמציע לימודי יינות לתואר שני, אוניברסיטת גיזנהיים, אבל אנחנו לא מוצאים מקום קרוב מספיק שמציע לימודי תרפיה במוזיקה. האם אתה יודע על עוד מקומות נוספים(או איך לברר)ללימודי יינות? האם אתה יודע איפה ניתן ללמוד תרפיה במוזיקה במרחק סביר מגיזנהיים? לגבי תנאי הקבלה-מפה לשם הצלחתי להבין שצריך להיות אם ממוצע ציונים בתואר הראשו של 'טוב' כדי להתקל לתואר שני בייננות. מה זה אומר במספרים? האם יש איזושהי גמישות בנושא הזה בגרמניה (כמו שיש בישראל)? מה הדרישות קבלה לתרפיה במוזיקה?
מנהל פורום לימודים בגרמניה | 16:32  11/06/14
אדם שלום אכן כן, האוניברסיטה היישומת גייזנהיין מנהלת תוכנית משותפת עם אוניברסיטת גיסן ללימודי תואר II ביינות ושכר ביין. אני לא מכיר אוניברסיטאות נוספות הממוקדות בתחום בצורה הזאת, אולם ישנם לימודי מדעי חקלאות במספר אוניברסיטאות שניתן לקחת תחום עיקרי את נושא היינות. לימודי טרפיה במוסיקה יש לכם בהיידלברג http://www.hochschule-heidelberg.de/de/studium/masterstudium/musiktherapie/ שהיא נמצאת כשעתיים ברכבת ועלות של 25 יורו ברכבת מגייזנהיין. כל שאלה נוספת, 0523205051, info@educenter.co.il sus
סגור