פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
שלום, אני מתעניין בתואר ראשון במדעי ההתנהגות עם התמחות בניהול משאבי אנוש. אני מתלבט בין האקדמית בתל אביב לבין המכללה למנהל? האם באחד מביניהם התואר נחשב יותר מבשני? חשוב לי שיהיה גם דגש על הצד העסקי והניהולי בתואר ולא רק מדעי ההתנהגות. אשמח לשמוע את המלצתכם. תודה.
מנהל פורום לימודי מדעי ההתנהגות | 10:15  02/08/12
לא נהוג להמליץ על מקום זה או אחר ,כן ממליצה לך להגיע לפגישות ייעוץ,ימים פתוחים , לשוחח עם סטודנטים ובוגרים , להתרשם דבר שיוכל לעזור בהחלטה לגבי שאלתך בנושא משאבי אנוש יש שילוב של משאבי אנוש בתכניות הלימוד שציינת זה מגיע גם ל30 ש"ס ,יש תכניות לימוד המשלבות גם קורסים מעשיים וסדנאות בתחום ואף שיתופי פעולה עם חברות העוסקות בתחום הגיוס והשמה, אבחון ויעוץ ארגוני כבוגר מדעי ההתנהגות תוכל להמשיך גם לתואר שני בתחום יעוץ ופיתוח ארגוני, מנהל עסקים ותחומים נוספים
סגור