פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
שלום לכולם, הייתי רוצה להתייעץ לגבי מוסד לימודים. אני רוצה להתחיל תואר ראשון במדעי ההתנהגות ובקרימינולוגיה. אני מאד מתלבט בין תל אביב- יפו לבין המכללה למינהל. מה שמושך אותי יותר כרגע זאת המכללה, כיוון שיש שם מגמה עם דגש על קרימינולוגיה... מה עדיף? אשמח לדעתכם, בוריס
אני לומדת שם במסלול הזה. היתי לי את אותה ההתלבטות בדיוק כמו שלך לפני שנתים ובסוף בחרתי ללכת אחרי הלב. בחרתי במכללה למנהל ואני מאד מרוצה. אני מכירה מישהי שמהצבא שהייתה איתי שהלכה לתל אביב והיא לא ממש מרוצה ממה שאני מבינה ממה. אני באופן כללי די מרוצה, זה תאם את הציפיות שלי ככה שאם תשואל אותי - תבחר במכללה בלי לחשוב פעמיםי:)
אני מכירה תכנית דו חוגית חדשה באריאל: סוציולוגיה ארגונית. היא נפתחה בעקבות הביקוש בשוק לעובדים שינהלו את כוח האדם, שהם בעלי התמחות בסוציולוגיה ארגונית, משאבי אנוש ופסיכולוגיה. הבנתי שהיא משלבת לימודי תואר ראשון סוציולוגיה ,משאבי אנוש ופסיכולוגיה ובוגר מסלול זה יוצא עם תואר דו חוגי בסוציולוגיה ארגונית. שווה לברר נראה לי. לפי מה שהם כתבו, "התוכנית מבוססת על לימוד גישות ושיטות מובילות בחקר ארגונים ועבודה, מקנה לסטודנטים כלים להבין ולנתח ארגונים אשר פועלים בסביבה גלובלית ולהבין כיצד אופי הארגון והייחוד שלו משפיע על אפקטיביות העבודה בארגון ורווחתו הכלכלית".
מנהל פורום לימודי מדעי ההתנהגות | 10:11  02/08/12
שלום בוריס אני לא נוהגת להמליץ על מוסד זה או אחר ממליצה להגיע לפגישת ייעוץ, לבקש לשוחח עם סטודנטים/בוגרים או סגל אקדמי מה שמאד יכול לעזור בהחלטה בהצלחה
סגור