פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
זהרית | 18:15  20/03/08
שלום אפרת וחברי הפורום אני מעוניינת לדעת כמה פרקטי יהיה ללמוד פסיכולוגיה תואר ראשון.כולם מסביב "משגעים" אותי שתואר ראשון בפסיכולוגיה לא יהיה פרקטי אלא אם אמשיך ללימודי תואר שני.פסיכולוגיה זה החלום שלי וכולם מסביב אומרים לי שאני צריכה להיות פסיכולוגית,בגלל כישורי התמיכה ההקשבה והבנת הזולת.. מה לעשות אני כבר מתחרפנת!?! תודה לכולם,וחג פורים שמח :)
רחל ראובן | 14:12  27/03/08
שלום לך זהבית, נראה כי אנחנו נימצאות באותו שלב בחיים בו אנו מודעות ליכולות שלנו אך עליינו לקחת בחשבון גם את הצד הפרקטי לפי מה שביררתי עד כה תואר ראשון בפסיכולוגיה לא נותן לך את האפשרות לעסוק בתחום חייבים לעשות התמחות וזת ועוד שמדובר בתנאי קבלה ממש לא קלים ואפשר לומר שכמעט בלתי אפשריים בכל אופן אם את מוכנה להשקיע 7 -9 שנים מחייך ללימודי פסיכולוגיה אז תשקיעי בזה עד הסוף ותזכירי שאין הדבר העומד בפני הרצון
סגור