פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
איציק | 13:11  13/07/09
אתם בטח כבר מכירים את כל אלו שמתלבטים כאן בפורום מה ואיפה ללמוד… אז אני עוד אחד מהם. יש לי את כל מה שדרוש להתחיל ללמוד (ציונים, מוטיבציה) רק שאני מתלבט איפה יש מקום שיכול להציע את מה שאני חושב ללמוד. אני לא יודע אם אני מה "old fashion" אבל אני רואה בחינוך והוראה סוג של שליחות, משהו שיכול להשפיע על הדור הבא. זה כנראה משהו שספגתי בבית, הרצון לעזור לזולת ולנסות להשפיע על מעגל הסובבים שקרובים אליך עד כמה שניתן. במהלך השנה האחרונה נחשפתי לכל מיני מקומות ואירועים שגרמו לי מאוד לרצות לעסוק גם בפן האמנותי שכנראה קיים אצלי. אז לאחר כל ההקדמה הזאת הייתי רוצה לדעת אם יש מישהו שמכיר מוסד לימודים שנותן שילוב של הוראה ואמנויות? אני מתגורר באזור המרכז אז זה האזור הרלוונטי. אם יש, מאוד הייתי רוצה לשמוע על זה. תודה!
מנהלת הפורום | 16:32  13/07/09
האם הכוונה להוראת אומנויות או תרפיה באומניות. בקשר למוסד לימודים מציעה לך להיכנס באתר זה לחיפוש לימודים או לפנות לספרית מקצועות.
אבי | 15:51  14/07/09
המדרשה לאמנות. זה יוצא ליד כפר סבא. נראה לי שזה יתאים למה שאתה מחפש. תברר שם, נראה לי גם שיש להם יום פתוח ביום חמישי משעה 17:00 (לפי הפרסומים שראיתי).
באוניברסיטת חיפה שווה ואפשר לבדוק בכתובת הבאה- http://artherapy.haifa.ac.il/
סגור