פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, אני מורה בחינוך הבלתי פורמאלי ומתעניינת בלימודי תואר שני .M.Ed בחינוך לאמנות במדרשה לאמנות (מכללת בית ברל). יש לי מספר שאלות: האם ניסיון ההוראה שלי נחשב לצורך הצגת מועמדות לתוכנית? האם אוכל לשלב לימודי אמנות מעשית במסגרת התוכנית ולהעמיק את הידע בתחום מסויים של חינוך לאמנות? תודה לעונים.
נאוה | 11:27  18/01/10
היי דנה, אני לומדת במדרשה לאמנות (מכללת בית ברל) לתואר שני בחינוך לאמנות ואני יכולה לומר לך שהתשובות לשאלות שהעלית הן חיוביות. בגלל שזה פורום וזה לא מידע רשמי, נראה לי שכדאי לך רק לבדוק תשובות יותר רשמיות מול מזכירות החוג לתואר שני בחינוך לאמנות. ניסיון ההוראה שלך מהחינוך הבלתי פורמאלי (או מארגון עם מערכת חינוכית משמעותית) אמור להיחשב לצורך הצגת מועמדות לתכנית. למשל, אלו יכולים להיות מוזיאון, בית ספר גבוה לאמנות, קרן קרב. לגבי שילוב לימודי אמנות מעשית במסגרת התכנית והעשרת הידע בתחום ספציפי של חינוך לאמנות, אז את יכולה ללמוד למשל שני שיעורים בתיאוריה וביקורת של האמנות שניתנים בלימודים העיוניים באמנות, שיעור אחד בחינוך אסתטי הניתן כחלק מלימודי החינוך לאמנות, וליישם את הידע שרכשת במסגרת עבודת הגמר שצריך להגיש. אני מאוד נהנית בלימודים ובגלל שהתכנית היא בהיקף של 25 שעות שנמשכת שנתיים במהלך יום וחצי בשבוע כל שנה, אז את יכולה בכיף גם להמשיך ולעבוד במקביל ללימודים. המון בהצלחה! נאוה
סגור